Ga naar inhoud


[TF5000PVR] Al voor de 3e keer de hele zenderlijst weg.


Gast Apple iMan

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik zit met een beetje raar probleem (eigenlijk 2).

 

Heb nu voor de 3e keer meegemaakt dat de complete zenderlijst uit mijn topfield is.

Ik heb geen idee hoe het gebeurd, ik kom thuis zet de topfield aan (staat meestal op radio) en geen geluid, dus ik zet de tv aan en ik zie het 'menu' scherm, en dat wil niet meer weg, blijken dus alle zenders verdwenen en de topfield wil alleen verder als er naar zenders gezocht is.

 

Dat heb ik gedaan hij doet het weer als vanouds, heb later ook een zenderlijst geupload zodat ik alles weer in goede volgorde heb staan.

 

Nog een probleem:

 

Als ik tv kijk via de topfield dan zie ik in donkere gedeeltes vaak groene horizontale balken over het hele scherm, de xbox (aangesloten op de scart van de topfield) heeft dit ook.

Ik heb de scarts allemaal al een keer uit de tv getrokken en dan was het weg.

 

Vandaag met het zenderprobleem deed de topfield ook iets raars, toen ik wilde kijken naar de timersettings, hier gebruik ik een tap voor zodat ik rechtstreeks naar het timer munu ga via de sleeptimer toets op de ab, maakte de tf een raar knetterend geluid en het beeld werd helemaal vervormd, waarna alles groen werd.

Schrok me rot, meteen de tf uitgezet en later weer aan waarna alles weer bij het oude was, maar na verloop van tijd was alle kleur weer uit het beeld, ik moest tussen door even mijn aandacht op de kinderen vestigen, en daarna keek ik weer en was alles op het scherm weer goed.

 

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...