djpetit Geplaatst: 9 oktober 2006 Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik ben op dit moment even het spoor bijster en vraag daarom om jullie hulp. In VLC is de streaming poort 31339(= streamts ). Echter bij de dreambox kan ook het een ander ingesteld worden bij poorten. (zie bijlage). Welke poort moet ik nu aanhouden ? Daarnaast is/kan poort 8080 en 80 ingesteld worden. Echter heb ik op mijn server ook XAMPP draaien. Kan iemand mij vertellen of dit ook problemen geeft (intern) aangezien het beeld dat ik af en toe bekijk via webxtv/vlc soms heel blokkerig is. p.s. de eerste 5 min. kijken gaat goed via webxtv/vlc daarna wordt het erg blokkerig/streperig. Ik lees op het forum dat een aantal mensen dit met een Dm500s niet goed voor elkaar krijgen terwijl er toch een aantal mensen dit wel goed aan de gang krijgen ? Ik heb een DM500s met gemini 3.0. Alvast bedankt voor jullie hulp. djpetit 1240034-dreamox_instellingen.doc Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
freaky Geplaatst: 9 oktober 2006 Geplaatst: 9 oktober 2006 ik denk dat je het nooit fatoenlijk aan de gang kunt krijgen ,op de fta zenders gaat het meestal nog wel maar het is absoluut niet stabiel. Waarschijnlijk heeft nekt het processortje van de 500. Ik gebruik deze functie vrij veel en heb daarom ook de 500 de deur uitgedaan en er weer een 7000 bijgehaald. Dus als je echt lekker wilt streamen moet je toch de 7000 of 7020 hebben de 7025 op dit moment ook nog niet. Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
Erik Slagter Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Ghi... hier precies hetzelfde. Maar het heeft niet te maken met de processor hoor, die is hetzelfde. De "rest" van de microcontroller-delen, daar zit het verschil in, onder meer dus in 1 cq 3 demuxers. Veel mensen verkijken zich op het "leuke kleine kastje" dm500, er wordt bij de verkoop niet bijgezegd dat de hardware gewoon minder is dan de dm7000. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen