Ga naar inhoud


laptop met digitenne


skystar2

Aanbevolen berichten


USB>RS232 converter, Phoenixreader eraan met smartcard erin, Conax plugin voor DVB software downloaden.

 

Dit gaat echter alleen op als de DVB-T tuner BDA drivers heeft, anders kan hij niet werken in andere programmatuur.

 

Als je Linux wilt gebruiken weet ik niet wat je nodig hebt en wat het moet ondersteunen, maar Linuxgebruikers weten dat meestal zelf wel.

 

Nederland 1, 2 en 3+regio kan je er straks wel zonder kaart mee bekijken, daar heb je niets extra's voor nodig.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier zelf ook mee bezig. Heb zelf ook een (Yakumo) DVB-T stick besteld waar BDA drivers bij zitten. Ik heb ook een Infinity USB unlimited module. Dit is een card reader/writer die via de USB poort een seriele poort met daar aan een phoenix module emuleerd en zich volledig via de USB poort kan voeden. Naar wat ik heb begrepen kan dit werken met de combinaties progdvb en poormancam of mytheatre en poormancam.

Het DVB-T stickje is vandaag verzonden dus ik hoop het morgen of overmorgen in huis te hebben, ik ga dan even aan het experimenteren met boven genoemde combinaties om te kijken of ik het daadwerkelijk aan de praat kan krijgen. Wat ik uit eerdere topics hier over heb begrepen werken de key updates alleen niet zo lekker dus zou dit via een normale Digitenne ontvanger moeten gaan. Is er misschien iemand die hier meer duidelijkheid over kan verschaffen?

Misschien kunnen we hier ervaringen over uitwisselen zodat we van elkaar kunnen leren, stuur anders maar een PM ofzo ik wil dit in ieder geval graag werkend krijgen zodat ik op de hogeschool en in de trein gewoon tv kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...