Ga naar inhoud


DSR7005 zonder HD...


Gast PrimeFocus

Aanbevolen berichten

Vraagje...

 

Zover ik weet is de Philips DSR7005 leverbaar zonder ingebouwde HD.

Ik ben reeds in het bezit van een Philips HD-recorder type HDRW720.

Werkt de sat-ontvanger [zonder HD] samen met de HD-recorder?

Kan ik terwijl ik kijk naar bv. Ned1, een programma bv. Ned2 op de HD-recorder [on-gekodeerd] opnemen via de tweede tuner? De sateliet-ontvanger zal worden uitgerust met de Aston dual cam.

Tenslotte, kan de HD-recorder de sat-ontvanger aansturen, of wordt de HD-recorder door de sat-ontvanger aangestuurd?

 

Wie weet hier iets over te vertellen?

 

Groeten, Ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


>Kan ik terwijl ik kijk naar bv. Ned1, een programma bv. Ned2 op de HD->recorder [on-gekodeerd] opnemen via de tweede tuner?

 

Nee als je dit zo willen kun je beter een Pace Puma kopen, je hebt dan ook geen cam nodig.

 

>De sateliet-ontvanger zal worden uitgerust met de Aston dual cam.

 

Dat is niet nodig, de hardware van de ontvanger kan maar 1 stream decoderen dus kun je jezelf € 70-, op de cam besparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrrrrrrrr, dan is het toch een ontvanger met een ernstige tekortkoming...

Je neemt toch op, om het programma "later" eens te gaan bekijken.

In dit geval, moet ik dus nadat een opname-opdracht is uitgevoerd, nog een aantal handelingen uitvoeren om de opname "voor eeuwig" te bewaren.

Niet OK... Welke alternatieven zijn er?

 

Groeten, Ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Pace Puma is een mooie ontvanger die 2 verschillende zenders op 2 tv's of 1 tv en 1 HDD recorder kan vertonen.

Ernstige tekortkomingen zou ik niet willen zeggen, ik heb de Inverto machine en voordat de decodeer optie erin zat was ik er al tevreden mee.

Bij de Phillips variant is het zelf zo dat alle gecodeerde bestanden automatisch gedecodeerd worden als de cam niet in gebruik is. Zelf zou ik liever de Inverto kopen omdat je daarbij MHW epg hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha... Hoe gaat dat de-coderen van opgenomen programma's dan in zijn werk bij de Inverto? Op dezelfde wijze als bij de Philips?

Kun je aangeven hoe dat werkt?

 

Groeten, Ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Phillips is een gestripte Inverto, de USB poorten zitten er niet op maar die zijn op de Inverto niet echt bruikbaar. Je kunt, als je geduld hebt, mp3 bestanden op de HDD zetten en opgenomen films verplaatsen naar de computer maar dat duurt langer dan het opgenomen programma. En de software is anders, bij de Inverto moet je een programma handmatg decoderen dat houdt in dat je alles wat je de volgende maand nog wilt kijken moet decoderen en de rest niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...