Ga naar inhoud


Hexwaarde vinden op irdeto 1.2 kaart


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo !<P>Wie kan mij helpen aan een programma ( en wat uitleg ) over hoe je de juiste hex waarde moet invullen op een irdeto 1.2 kaart.<BR>Ik heb een werkende kaart en eentje die kapot is. Hij geeft nog wel een ATR, maar bij het kaartnummer staan allemaal rare tekens. Ik heb het stappenplan van de faq geraadpleegd maar kom bij het vinden van de Hex in de problemen.<P>Wie helpt mij uit de brand? Alvast bedankt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om de hexserial te wijzigen zal je eerst de protection weg moeten zien te krijgen , dus ff 'n die kaart.<BR>Daarna kun je de bekende Icard scripts over de kaart draaien en hij werkt weer.<BR>Let erop dat je we het juiste script neemt zodat je een nederlandse kaart krijgt ,tenzij je een CI (allcam)hebt,dan maakt het nl. niet uit.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Tech !<P>De protection is weg, alleen nu het volgende probleem. De Icard scripts werken niet bij mij. Ik kan het bewuste icard programma niet eens openen. Alles net gedownload en nu doet hij het niet<P>Heb je hiervoor een oplossing?<P>Alvast bedankt!<P>Johannes<P>Daarna kun je de bekende Icard scripts over de kaart draaien en hij werkt weer.<BR>Let erop dat je we het juiste script neemt zodat je een nederlandse kaart krijgt ,tenzij je een CI (allcam)hebt,dan maakt het nl. niet uit.<P>[/b]<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dj !<P>Mijn Pace accepteert de kaart weer, geeft nou nog aan dat alle nederlandse zenders gecodeerd zijn ( E16 kanaal is momenteel gecodeerd).<P>Kun je mij met de laatste stap helpen zodat ik weer tv kan kijken?<P>Alvast bedankt!<P>Groeten van Johannes <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>Je hebt helaas geen e-mail adres opgegeven.<BR>Meestal wil de pace de kaart niet accepteren omdat eerst de buffer geleegd moet worden. Hier is een simpel crd-tje voor.<P>Greetz, Johnny<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 4 in 1 crd uit de downloads en deze laden met b.v. de Cardmaster geeft op de Pace een perfect resultaat. PW heb je dan teveel maar dat geeft niet. Af en toe na een reset weer laden dan werkt ook de Pace perfect.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo<P>Bij deze wil ik iedereen bedanken voor zijn / haar hulp. Ik heb ( gelukkig ) weer beeld op mijn Pace.<P>Toch klasse wat je met zo'n board kunt doen, perfect ga vooral zo door!<P>Groeten van een tevreden gebruiker<P>Afz. Johan(nes)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...