Jump to content

strong SRT8000 receiver loopt vast op Palco

Guest

Recommended Posts

ik ben pas sinds 3 maanden met het sat-hobby bezig, heb ontertussen<BR>een eigen pic-card en een universeele programmer naar italiaans<BR>voorbeeld gebouwd en aan het draaien. Een zelf gebouwde atmel-card<BR>doet het nog niet (software problemen?).<P>Op astra draait voorlopig alles naar wens, vannacht heb ik weer een<BR>keer geprobeert, welke kanalen op eutelsat nog werken. Op Palco P1<BR>liep mijn strong receiver helemaal vast, zodat ik hem pas na 8 keer<BR>power on/off schakelen weer an de gang kreeg. Als vroeger mijn<BR>receiver een keertje vast liep, kon ik hem makkelijk met twee keer<BR>power on/off resetten en weer an de gang krijgen (te voren doen het<BR>zelfs de groenen cijfers an de receiver niet).<P>Wie heeft een nieuwer pic-programma voor de strong SRT 8000 receiver,<BR>dat deze italiaansen aanvallen tegenwerkt? Ik heb zelf 2 keer<BR>geprobeert, met een Season2 kaart (laag power consumptie) en de<BR>programma's voyager 1.86, windecrijpt 1.05, secasim 1.1 en secalogger2<BR>seca commands mee te loggen, maar tot nu toe zegt mijn receiver<BR>zelfs op FTA kanalen "steek de smartcard in kaartlezer 1 a.u.b.".<P>Welke hard- en software is bij de strong SRT 8000 receiver nodig,<BR>om seca-command mee te loggen? Kan mij a.u.b. een strong receiver<BR>eigenaar een werkend lop-programma of een pic-programma, dat het<BR>receiver vast lopen tegen werkt, toe mailen aan hennesk@web.de.<P>Bij vorrbaat bedankt<P>hennesk <P>------------------<BR>

Ik had mijn Strong8000 in de nacht van woensdag op donderdag op Hotbird staan en de P-10 t/m P-15 kanalen gaven met de Katama file geen enkele vastloper.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.