Ga naar inhoud


strong SRT8000 receiver loopt vast op Palco


Gast

Aanbevolen berichten

ik ben pas sinds 3 maanden met het sat-hobby bezig, heb ontertussen<BR>een eigen pic-card en een universeele programmer naar italiaans<BR>voorbeeld gebouwd en aan het draaien. Een zelf gebouwde atmel-card<BR>doet het nog niet (software problemen?).<P>Op astra draait voorlopig alles naar wens, vannacht heb ik weer een<BR>keer geprobeert, welke kanalen op eutelsat nog werken. Op Palco P1<BR>liep mijn strong receiver helemaal vast, zodat ik hem pas na 8 keer<BR>power on/off schakelen weer an de gang kreeg. Als vroeger mijn<BR>receiver een keertje vast liep, kon ik hem makkelijk met twee keer<BR>power on/off resetten en weer an de gang krijgen (te voren doen het<BR>zelfs de groenen cijfers an de receiver niet).<P>Wie heeft een nieuwer pic-programma voor de strong SRT 8000 receiver,<BR>dat deze italiaansen aanvallen tegenwerkt? Ik heb zelf 2 keer<BR>geprobeert, met een Season2 kaart (laag power consumptie) en de<BR>programma's voyager 1.86, windecrijpt 1.05, secasim 1.1 en secalogger2<BR>seca commands mee te loggen, maar tot nu toe zegt mijn receiver<BR>zelfs op FTA kanalen "steek de smartcard in kaartlezer 1 a.u.b.".<P>Welke hard- en software is bij de strong SRT 8000 receiver nodig,<BR>om seca-command mee te loggen? Kan mij a.u.b. een strong receiver<BR>eigenaar een werkend lop-programma of een pic-programma, dat het<BR>receiver vast lopen tegen werkt, toe mailen aan hennesk@web.de.<P>Bij vorrbaat bedankt<P>hennesk <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...