Ga naar inhoud


[500S] zenders van CDS vallen weg


palermafm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb totaal geen kennis van de dreambox, maar wil ik dus mijn canal digital smart card gebruiken, dit werkte eerst ook prima, maar na een paar dagen vielen alle zenders weg. Kan het zijn dat ik iets moet instellen in de dreambox om de updates van canal digital te kunnen ophalen? Activeringscode laten versturen werkt ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke cam gebruk je?

CCcam zou gewoon de updates en her-activeringen (ook via internet) aan de kaart moeten doorgeven. Daar heb je verder geen config file voor nodig.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, gewoon CCcam downloaden via de blauwe knop, en als standaard cam instellen.

Kaartje in de box steken met de chip naar beneden (ook al zegt Canal Digitaal dat-ie met de chip omhoog moet), en de box op een nederlandse zender zetten.

Dan via de website van Canal Digitaal een heractivatie aanvragen, en na een tijdje zou je weer beeld moeten hebben.

 

Suc6, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het over downloaden met de blauwe knop? Bedoel je de blauwe knop op de afstandsbediening? En moet ik dan ook nog ergens mee verbonden zijn? Ik snap er nog niet veel van. Ik heb ook in de handleiding gekeken, maar daar kan ik niets over CAM vinden. Ik ben dus een beginner met de nadruk op beginner. Opstelling is schotel - db - tv.

 

Zou je me een stappenplannetje kunnen maken wat ik een voor een moet doen?

 

Christian.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...