Ga naar inhoud


Blijf nou geen ruzie zoeken


Gast

Aanbevolen berichten

1.) Je argument, dat onze boardnaam gecensureerd is vanwege het feit dat je "scheldpartijen" aldaar wil voorkomen is geen argument, maar kinderachtig.<P>2.) Als je ruzies wil vermijden en zoals je zelf schrijft "doorgaan met de sathobby" dan doe ook geen postings meer op ons board ondanks dat je weet dat we dat niet willen, daar lok je alleen nieuwe irritaties mee uit.<BR>Zoals je ziet weet ik ook wel manieren om dingen te posten en een ip ban helpt dan ook echt niet, net zomin als bij jou.<P>Hou je dus aan je eigen woord, laat ons met rust, en post niks meer op ons board, dan laten wij je ook met rust.<BR>En om je gerust te stellen, ik heb niks met eventuele fake postings of iets in die geest te maken. Ik heb je tot nu toe met rust gelaten, hou je dan ook je postings weg bij het funboard, dan houden we het ook rustig.<P>Black Tiger

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je ziet ze vliegen...<BR>Dat argument hebben wij nooit gebruikt.<P>De posting op jouw board zijn een reaktie op het actieve topic, dus helemaal niet om wie dan ook te pesten...<P>Wij hebben niemand van het board gebanned, daar ben jij alleen erg goed in.<P>We willen hier geen roddelpraatjes en we zullen op jouw board ook geen onzin posten... <P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 22 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde ook meer de posting in het links forum en het activ topic was het verdwijnen van sat4all, daar kunnen genoeg anderen op antwoorden.<BR>Daarnaast stel ik even duidelijk, dat ik pas ben beginnen te bannen nadat ik zag dat de naam van het funboard in de censuur stond bij sat4all.<BR>Overigens bannen jullie wel degelijk want mijn ip staat ook in de banlist.<P>Laten we er verder fijn over ophouden en bij elkaar geen postings meer doen (ook niet replyen een active topic). Als t.z.t. de zaken eens afgekoeld zijn is dat misschien weer eens bespreekbaar te maken, nu niet.<P>Op die wijze kunnen we dan beide op goede voet naast elkaar onze gang gaan zonder elkaar te irriteren, dat lijkt mij de beste oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps om nog even over dat nooit gebruikte argument terug te komen:<P>"we praten hier inderdaad alleen over de hobby, en daarom heb ik een aantal woorden waaronder voornamelijk scheldwoorden en een paar namen gesensureerd.<BR>Alles omtrend onze hobby mag gewoon gepost worden, maar we hebben geen zin in een voorzetting van de scheldpartijen op het andere board."<P>Zijn je eigen woorden in een andere posting in dit forum.<BR>Er staat dus geen argument om de boardnaam te censureren of het moet al argument scheldpartijen zijn.<BR>Dit effe ter duidelijkheid.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...