Ga naar inhoud


[7020S] step by step HD in dreambox inbouwen


SATFAN35

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een step-by-step manual voor een HD in de dreambox in te bouwen, heb een recente 7020 met PLI Flubber. Ik meen dit ooit ergens gezien te hebben maar na een speurtocht van een uur geef ik het op.

Moet ik behalve de hardware inbouw ook iets configureren qua software ? HD formateren of mounten ?

Ik heb een Seagate gecertificeerde HD voor de dreambox aangekocht van 200 Giga, hopelijk geen voedingproblemen hiermee ...

Link naar reactie
Delen op andere sites


stap 1. pak een harde schijf

stap 2. open de dreambox

stap 3. plaats de harde schijf in de dreambox en sluit de stroom en ide-ata kabel aan

stap 4. doe de dreambox weer dicht

stap 5. zet de dreambox aan

 

zal deze handleiding ook op internet plaatsen.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satfan als je het gebruiksaanwijzing boekje van de 7020 er even bij neemt staat het stap voor stap beschreven daarin hoe je de hd aansluit.Met foto's erbij.

succes

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD zit erin en DB herkent hem onmiddellijk, heb de disk geformateerd en een reboot gedaan. Onder de status zie ik dat er 6050 min vrij zijn. Ik zie de disk via FTP en zie ook dat hij gemount staat via de webview/configuration, als ik echter op de record knop druk krijg ik de foutboodschap : medium niet toegangkelijk. Wat nu ? Ik gebruik PLI Flubber in een DB7020

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...