Ga naar inhoud


user manual hp laserjet 4 L wie ??


Gast jacoboot

Aanbevolen berichten

het is waarschijnlijk goud wat hierin staat , ik kan het niet op internet vinden om er gratis effe in te kijken ??? is al een oud beestje en zoveel knoppen en poespas zit er niet aan. dus kan ook wel zonder.

 

het gekke is alleen dat de service manual wel gratis op internet te verkijgen is ?? dus kan het hele ding wel helemaal onderhouden en uitelkaar halen , maar gewoon effe onbelangrijke user manual of quick ref. boekje nergens ???

 

weet iemand nog een verborgen hoekje op internet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


die link had ik al gevonden daar dus de service manual gratis, maar de gwone user manual niet helaas. er zal in de usermanual ook wel niets bijzonders staan , maar gewoon effe kijken wat ze schrijven dat is alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

100 pagina's met waarschijnlijk veel bla bla gehalte, ik vindt het alleen dat hp dat wel even als doc op hun site kon zetten , het service manual is 300 pagina's en mooi in pdf file.

 

zou gewoon effe de user manual online ofzo willen inzien , zoals ik al zei waarschijnlijk hoog bla bla gehalte , er zit maar een knop op die je lang of kort moet inhouden , niet eens menu gestuurd dus echt veel nuttige info staat er waarschijnlijk niet in de user manual,

 

maar waarom zo moeilijk doen over user manual van oude printer ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...