Ga naar inhoud

Schema gezocht van Philips HX572A

Gast 404

Aanbevolen berichten

ik ben op zoek naar het schema van de Philips 78 toeren wisselaar of een gedeelte ervan . dit is een oude 78 toeren wisselaar van Philips de HX572A met ingeboude versterker . een kompleet dok zou natuurlijk intresant zijn , maar met het gedeelte van de versterker rond de uitgangstrafo en ook een posietie tekening hiervan ben ik al heel erg geholpen . wie kan mij hieraan helpen . B.V.D .

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas die kunnen mij ook niet aan een schema helpen . ook bij de NVHR heeft men dit niet en de oproep daar heeft ook nog niets opgeleverd . wie kan mij verder helpen . B.V.D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is dat een vorige eigenaar er een andere uitganstrafo heeft in gezet die niet orgineel is . ook aan de voet van de eindbuis EBL1 is het een en ander veranderd . ik wil het apparaat weer in de orginele toestand terug brengen . ik weet ook het model van de orginele traf niet . het zouden er twee kunnen zijn . het kan een hoge smalle zijn of een normale trafo . normaal is het niet zo'n probleem om hem aan het spelen te krijge een trafo van 7 Kohm is er wel te vinden . maar het gaat erom om het orgineel te krijgen .ik hoop daarom dat er toch iemand zo'n schema heeft .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen