Gast Geplaatst: 26 oktober 2006 Delen Geplaatst: 26 oktober 2006 ik had gehoord dat er in het begin problemen waren met Vijftv ( maar nu keek ik op de site van tvv en toen stond er nog steeds Tijdelijke frequentie.Gaan ze dat nog aanpassen of zijn de problemen verholpen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 oktober 2006 Delen Geplaatst: 27 oktober 2006 De problemen zijn verholpen, zij het dat het beeld van VT4 en 5TV nog niet aan de beste kant is en alleszins beter kan. Of er nog wordt uitgekeken naar een andere transponder voor TVVlaanderen is niet bekend, de vermelding "tijdelijke frequentie" staat inderdaad nog steeds op de site. Er wordt gezegd dat TVVlaanderen geen tweede transponder zou bijhuren en indien dit het geval is, vermoed ik dat alle zenders op dezelfde transponder blijven. Greets Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 hoe kon dat beeld dan zo slecht zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 oktober 2006 Delen Geplaatst: 28 oktober 2006 In het begin of nu ? In het begin was er vast en zeker plaats tekort op die transponder, er zaten toen nog de Technisat-kanalen op en als ik mij niet vergis nog wat radiosignalen, die ondertussen weg zijn. Vijf-tv was de eerste weken onmogelijk te bekijken, haperingen in het beeld en geluid en geen synchroon beeld-geluid. Na enige tijd is dat aangepast geweest en nu loopt alles normaal, zij het dat VT4 en 5TV duidelijk de laagste bit-rate hebben van alle zenders die op die transponder uitzenden en er eigenlijk één zender van die transponder zou weg moeten om voldoende plaats te hebben om volwaardig beeld op alle zenders te hebben. Het beeld is dus wel degelijk te bekijken en relatief goed zelfs, maar niet perfect, zoals het zou moeten zijn. Greets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen