Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast Mimisiku

[7000S] DCC ziet dreambox niet meer

Aanbevolen berichten

Gast

Krijg een socket 10056 fout. 'Draadje' naar de dreambox blijft rood. Van alles geprobeerd. DHCP -> opnieuw starten, geen succes. Vast IP (wat ik had) -> opnieuw starten, geen succes. Kan wél via inet updaten e.d. Maar geen WebIF. Alleen als ik de DMM7000s schoon installeer dan werkt het, maar na een dag is het uit met de pret. Het lijkt of er een service sterft, maar geen idee welke.. Kan dus nu mijn films niet meer van de dreambox lezen en op DVD branden.. Iemand een idee?

 

Er staat nu een schone PLi Flubber The sequel op met PET123 lijst en de CCCam 1.30. Canal Digitaal kaartje in de onderste gleuf.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dit ook gehad en volgens mij heeft ome Merde gelijk.

Het is waarschijnlijk de router of hub die blokkeerd.Neem aan dat je dcc al als uitzondering open hebt gezet in je firewall.

 

Na verschillende keren op reconnekt te drukken kwam dan een schermpje waarin gevraagd werd of ik de blokkering wilde op heffen.Als ik dan ja klikte deed dcc het goed.

 

Door een andere versie van dcc te installeren op de pc had ik het probleem niet meer.

 

Ik heb nu de versie DCC V.80 en die werkt hier perfekt.

 

Die kan je eens proberen.

succes

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.