Ga naar inhoud


Verschillen in ATMEL


Gast

Aanbevolen berichten

Ik las een berichtje van Satturk over diverse Atmel ic's in de Jupiter (2343) en Funcard. De funcard is veel duurder maar heeft dit ic ook meer mogelijkheden vraag ik me af. Net als: is de 2343 geschikt voor als het grote gebeuren in dezember zou gaan plaats vinden? Ben benieuwd naar jullie kennis op dit gebied.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *<p>[This message has been edited by BenBem (edited 26 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Funcard is duurder, dat klopt. Maar er hoeft eigenlijk helemaal niks meer te gebeuren aan software en/of hardware. De kaart biedt een complete oplossing.<P>Groet,<BR>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel dat je niet hoeft te zoeken naar 10-tallen verschillende tools en software om het zakie aan het draaien te krijgen.<P>Er is één goeie editor/programmer en die werkt zowel voor D2mac, Irdeto en SECA. Alleen de kaart-software is natuurlijk voor elke van die 3 systemen anders.<P>In totaal dus 4 downloads en that's all.<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry LDP, maar dat zegt me helemaal niets, hetzij dan dat je bedoelt dat een Funcard kant en klaar is en alles zelf doet zowel bij<BR>Ir***o als S**a. Maar dat lijkt me op zijn zachtst gezegd onwaarschijnlijk. Maar wat bedoel je dan precies met "complete oplossing" en "er hoeft niets meer te gebeuren"?<BR>Vast bedankt voor wat meer duidelijkheid.<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...