Ga naar inhoud


[7025S] geheugen is vol. kan ik een cf of hdd mounten ?


Gast silviodanceclub

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn geheugen van mijn Db7025 is vol. kan ik een cf kaart of een Hdd mounten zodat ik er meer op kan installeren ?

 

Ik heb het al geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


FF een paar pagina's verderop kijken. Er zijn een paar threads die daar over gaan. Zelf met de hand gedaan, bestaande progs gaan verkeerd met de directory structuur om.

 

Zoek mezelf nu een breuk om een extern IP adres te koppelen.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zijn alleen treats die gaan over het mounten van een cf of echt allen installeren op een cf. ik weet dat het mogelijk is op het systeem geheugen uit te breiden met een cf kaart. maar deze treat kan ik niet meer vinden op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien overwegen iets te deïnstalleren ? of gebruik je al je geïnstalleerde plugins echt ?

 

een usb-stick plaatsen, formateren en mounten (gaat volgens mij vanzelf) en je hebt weer ruimte. toch is 32Mb voor 1 image toch heel wat dus je zal ongetwijfeld veel plugins e.d geïnstalleerd hebben.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet echt veel plugins geinstalleerd 4 ongeveer. 2 voor mij cam en 2 om te sharen.

 

is het niet mogelijk om de image alleen op de cf kaart te installeren ?

ik heb dit geprobeerd met image flash pro maar daar ziet hij de cf en de hd niet.

 

Zijn er mensen die de 7025 al vloeiend hebben spelen ? wat is jullie setup / software ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de multiboot op cf er uit gehaald en de Gemini2 image in de flash gezet. Ik kan kijken, maar een hdd mounten om op te kunnen nemen heeft nogal wat voeten in de aarde.

DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...