Ga naar inhoud


Visiosat Bisatellite & 13/19.2/23/28.2


Daskie

Aanbevolen berichten

als je de 23.5 alleen uit richt zonder DiSEqC Switch wil het dan ook niet lukken

heb je de schotel al om hoog gebracht , of zit de schoorsteen of het dak van de

buurman toch nog in de weg ,er maag niks voor de schotel staan

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 581
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de schotel nu verplaatst en uitgericht zonder disecq ertussen. Heb euvel was dus dat de arm van de schotel onder het gewicht van de lnb's doorhing, waardoor er veel fouten in de signaalontvangst zaten van 13/19,2/28,2 en geen ontvangst op 23,5! Nu een SNR van 87-93 op de 4 lnb's. Ik kan echter nog steeds geen NL1 HD ontvangen ... snap niet waar het aan ligt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je de foto's al laten ontwikkelen ,haha,ben toch benieuwt hoe hij er voor staat

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo,

Ik heb op alle satellieten beeld, alleen op 1 hotbird transponder niet: Hotbird 12520 V 3/4 of te wel, kan kroatische zender HRT niet ontvangen.

Andere transponders allemaal wel. Ik kan me niet voorstellen dat ik de gehele schotel moet draaien om die ene transponder te vinden met de kans dat ik 19.2, 23 en 28.2 kwijt ben.

Iemand tips of een zelfde ervaring?

tnx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zender staat niet in mijn lijst, de transponder wel, die heb ik handmatig ingevoerd.

Nu heb ik zaterdag wel getest met een campingschoteltje en fta ontvanger waar hij wel in de lijst staat en daar had ik dus wel beeld op HTV 1...

 

Maar op mijn echostar 5020 + visiosat krijg ik geen signaal op betreffende transponder en kan ik dus geen zenders inladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

soms wil ook wel zo zijn dat de frequentie er al in staat en dat hij gebruikt is door een andere zender

dus dan zit hij er wel in maar dan onder een andere naam

wat je ook nog zou kunnen doen de zenders lijst er hand matig er in zetten is misschien wel ergens te downloaden

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je kan de zenders op die transponder ook inladen van je echostar ,via die campingschotel

en als het dan wel lukt dan weet waar het probleem zit

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...