Jump to content

welke file`s?

Guest

Recommended Posts

na het lezen van de faq van herbies is het mij onduidelijk welke file`s ik in de zelfde map moet doen(loaderhex pichex eeprom bin)heb al goed over het board gesnuffeld en zit daarom een beetje op een dwaalspoor.heb wel crd file`s gevonden en key`s in txt vorm.wie kan mij een beetje wegwijs maken?of heb ik te slecht gelezen?met vriendelijke groet;nok.<P>------------------<BR>

hoi nok als volg, de bin file moet apart<BR>de loader.hex en ....hex bij elkaar zetten.<BR>eerst loader.hex laden dan de bin file en als laatste de ....hex dit kan van alles zijn ligt aan de maker maar de meeste zijn complete setjes van 3! <BR>blijf proberen een keer moet het lukken,<P>groet ray<BR><P>------------------<BR>

beste ray deze file`s zijn toch de key`s hier gaat het toch om bij het programeren ik kan ze niet vinden op een key pagina. wel de crd`s en key`s in txt vorm. en waar vind ik volgen s jou de hex en bin file`s? <BR>groetjes nok<P>------------------<BR>

hoi tango bedankt voor je berichtje:ik heb bij downloads gekeken maar de links werken daar niet ik zoek de irdeto file`s.mischien mailen?<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.