Ga naar inhoud


muti music


Gast

Aanbevolen berichten

NOPE ik word als canal + abbonee net als jullie niet<BR>geinformeerd door canal + van de ontwikkelingen die er zich afspelen ...<P>Begrijp jij die marketing van canal + NL nog?<P>IKKE NIET ???!!! of ben ik nou zo dom smile.gifsmile.gif<P><BR>groeten,<P>CAPTAIN PICARD

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by fred:<BR><B>wie weet of deze al inbedrijf zijn ofzo wanneer ze inbedrijf gaan<P><BR>groeten fred<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Bedoel je die vier "MM" kanalen die in het boeket staan ? Ik heb ze alle vier al een keer in actie gehoord. Daar werd ik verder niet enthousiast over. Sinds 1 augustus doen ze helemaal niks meer bij mij.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie weten toch dat het aankondigen c.q. roepen van toekomst bij C+ hun belangrijkste bezigheid is !!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>De directeur roept en roept maar.......... maar opvolging hiervan is nog nimmer gebleken.<BR>Wanneer je terugkijkt zie je toch dat ze tot op heden, op bijv een C+ abo (Natuurlijk Irdeto, Seca was nog niet gestart) welke 3-jaar terug is afgesloten met beloftes van ; on demand, tot wel 20 zenders binnen afzienbare tijd etc, niet verder zijn gekomen dan een 2-tal film kanalen ( f60,- per maand) en een handje vol NL zenders welke zij ondersteunen. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...