Jump to content

muti music

Guest

Recommended Posts

NOPE ik word als canal + abbonee net als jullie niet<BR>geinformeerd door canal + van de ontwikkelingen die er zich afspelen ...<P>Begrijp jij die marketing van canal + NL nog?<P>IKKE NIET ???!!! of ben ik nou zo dom smile.gifsmile.gif<P><BR>groeten,<P>CAPTAIN PICARD

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by fred:<BR><B>wie weet of deze al inbedrijf zijn ofzo wanneer ze inbedrijf gaan<P><BR>groeten fred<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Bedoel je die vier "MM" kanalen die in het boeket staan ? Ik heb ze alle vier al een keer in actie gehoord. Daar werd ik verder niet enthousiast over. Sinds 1 augustus doen ze helemaal niks meer bij mij.<P><P>------------------<BR>

Jullie weten toch dat het aankondigen c.q. roepen van toekomst bij C+ hun belangrijkste bezigheid is !!!!!!!!!!!!!!!!!<BR>De directeur roept en roept maar.......... maar opvolging hiervan is nog nimmer gebleken.<BR>Wanneer je terugkijkt zie je toch dat ze tot op heden, op bijv een C+ abo (Natuurlijk Irdeto, Seca was nog niet gestart) welke 3-jaar terug is afgesloten met beloftes van ; on demand, tot wel 20 zenders binnen afzienbare tijd etc, niet verder zijn gekomen dan een 2-tal film kanalen ( f60,- per maand) en een handje vol NL zenders welke zij ondersteunen. <P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.