Ga naar inhoud


Hoe bouw je een ACS 1.2 "O" kaart om tot "C" kaart??


Gast

Aanbevolen berichten


Inderdaad , de kaart eerst nullen (ff-en)<BR>Daarna een i-card script van een Duitse kaart eroverheen draaien en klaar is klara.<BR>Mijn vraag is , waarom wil je een Duitse kaart hebben?<BR>De optie om een gold/wafer-card te gebruiken is inderdaad zekerder , en is veel makkelijker weer om te proggen naar een ander kaartje.<BR>Als het gaat om evt. P.W. te kijken volstaat een geldige 0E key (prov.10)en een juiste ch.id op je huidige Multichoice kaart te zetten, en natuurlijk een ontvanger/CI/cam , die de betacrypt signalen kunnen decoderen.<P>------------------<BR> smile.gif<p>[This message has been edited by Tech (edited 27 November 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, de goldwavers staan in bestelling. Het is ooit andersom met een d-box kaart gelukt dus waarom niet andersom. Bedankt Tech, het gaat inderdaad om PW en de bekende patch. Overal is te vinden dat dit enkel werkt met een "C" kaart en de 4 in 1 crd die perfect werkte in de MM werkt hier niet. Dat i-card zegt me niet zoveel. Ik heb wel icc repair bestanden. Heeft dat er iets mee te maken? Heeft cardw115fix2 een optie dit rechtstreeks te doen? Waar vinden we anders een i-card scriptje? Misschien is de kaart van ome Leo niet de makkelijkste manier maar daarom is het ook een mooie hobby, kijken of het lukt. Hoe is het te zien dat het een "C" kaart is geworden?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al de meest vreselijke dingen met kaarten gedaan ik heb er zelfs 12 volt op gezet maar ik kreeg hem niet kapot dus stuur hem mij maar op en zie wat ik er mee kan doen<BR>je kunt er alleen een c kaart van maken door hem te nullen en te overschrijven dit doe je door middel van clonen kun je alle gegevens van de orginele kaart gebruiken<BR>ik stuur je de faq wel als je een mail hebt<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het je anderstom gelukt is en je hebt die kaart nog kun je hem mischien fffen. dat doe je met cardwizard en de crd voor een duitse kaart staan wel ergens op een board<BR>anderst zul je hem toch moeten nullen dat is toch niet zoveel werk en repareren als je weer een atr hebt is nog geen 5 minuten werk<BR>gr gert<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas duitse kaart weggeven. Was in het bezit van twee originele MC kaarten door lang geleden met twee adressen bij ome Leo in te schrijven en kon dus de kaart wel missen. Nullen moet lukken. Met reanimatie van Cardwizard tot op heden zelfs hopeloze gevallen weer tot leven geroepen. Ga jullie tips uitproberen. Blijf echter met de vraag zitten waar de "C" codering terug te vinden is. Is dit te zien in de ATR, serienummer of .....? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...