Ga naar inhoud


CRD's ontrafelen


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben een absolute beginner op het gebied van CRD's en heb het een en ander op het board bestudeerd. Hoe ik een CRD in elkaar steekt, heb ik redelijk door. Echter heb ik nog een paar vragen:<P>1.Hoe kom ik aan ChannelID's en Plainkey's. Liefst zou ik alles zelf uitzoeken, dus zijn deze te loggen of ben je afhankelijk van anderen op het internet?<BR>2.Het hexserialnummer is uit te lezen met cardwizard en zou het zelfde zijn als het asciiserialnummer. Hoe maak ik deze vertaalslag? Bereken ik dit door van dec naar hex?<P>Hopenlijk krijg ik antwoord, want ik ben in een paar maanden stevig besmet geraakt met het decodeervirus.<P>Groetjes ED<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het asci serial nr. bestaat altijd uit 3x 3x 3x 3x 3x enz. De x-en vormen je serial nr.<BR>Om aan de ch.id's/key's/masterkey's te komen kun je loggen , maar er zijn natuurlijk ook de nodige site's waar je de id's zo kunt downen zodat je die niet hoeft te loggen.<BR>Het mooiste is loggen , vroeger heb ik dat via de mm9500 en scci gedaan waar door je een aardig inzicht krijgt in het dataverkeer wat er zo naar je kaart gaat.<BR>Er zijn diverse log programma's beschikbaar (winrobin of windecrypt enz.)waarmee je in combinatie met een season interface kunt loggen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...