Ga naar inhoud


[TF5x10PVR] Firmware 23-jul-2006


MegaTronics

Aanbevolen berichten

Op de site van de 'nieuwe' Topfield importeur staat een nieuwe firmware voor de TF5x10PVR. Ik heb deze een tijdje op mijn TF5510PVR gehad, maar ik heb hem weer vervangen door de versie van 2 maart 2006.

 

Het probleem wat ik met deze nieuwe firmware had was dat bij opnames er audio drop-out waren. Nu weer terug naar de oudere firmware en het probleem is weer opgelost. Voordeel van die nieuwere firmware was wel dat het display niet meer in de TF5010PVR modus bleef staan.

 

Zijn er meerdere gebruikers die dit audio euvel hebben geconstateerd bij deze firmware?

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de juli firmware ook draaien sinds +/- een maandje maar tot heden niet het probleem ondervonden wat jij hier beschrijft...

 

Wij nemen regelmatig op van Russische FTA kanalen en verder van SBS6 / Veronica en nog wat. Om de timer in te stellen gebruiken wij Quicktimer. Wellicht gebruik jij een tap (of juist niet) welke het probleem veroorzaakt icm de de juli firmware ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ik vergat te vermelden dat voor alle zenders (in ons geval de Russen via HB) bij het niet aanwezig zijn van EPG data we Quicktimer gebruiken. Voor de overige gebruik ik (voorheen Blueline en nu) Silverline.

 

En jouw problemo nog niet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook vreemd dat het door de firmware komt. Echter als ik de forums zo lees over de Arion ontvangers, dan blijkt dat het probleem daar ook is opgelost door een firmware upgrade. Ik houd het voorlopig wel bij de oude firmware met soms de TF5010PVR modus.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TF5510 heeft een alfanumeriek display, dus de zendernaam komt in het display te staan.

In de "5010" modus komt dit er niet te staan en blijft de 5510 met cijfers in het beeld staan dus bv 001 ipv Ned1.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Krijg nou wat, nu staat die er wel. De laatste keer dat ik hem daar zocht gaf die de maart als jongste aan. Moet er na het inlezen van de firmware een fabrieksreset worden gedaan?


Als je de zoekfunctie gebruikt op de topfield site en je zoekt op 5510 of 5010MP dan zie je alleen de oude versie. Waarschijnlijk een fout in de site.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu trouwens ook dat ik een andere firmware had dan die van de topfield site (tf5010pvr-tf5510pvr-436-2006Aug28.tfd). Geen idee waar die weg komt. Ik ga die van juli nog eens een keer flashen. Is deze firmware ook OTA te ontvangen?

 

Blijft de vraag staan of een fabrieksreset nodig is.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...