Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Gast ipaqlinux48

[all] Aanbod picons voor TV-vlaanderen + vraagje over picons

Aanbevolen berichten

Gast

Beste,

ik heb me deze voormiddag wat bezig gehouden met het aanmaken van picons voor de 10 TV-Vlaanderen tv-zenders. Deze vindt je in de bijlage. Weet niet of dit allemaal zo wel mag, maar so what?

Ik had ook nog een vraagje omtrent picons. Hier hebben we een zender die Ketnet/Canvas noemt. Deze slash zorgt natuurlijk voor problemen; het is te zeggen ik kan geen picon de naam Ketnet/Canvas.png geven. Is het mogelijk om de service van naam te veranderen (bv. Ketnet-Canvas)?

Mvg

1255430-TVVlaanderen.zip

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als dit voor gebruik in MV is, dan maakt de naam van een icon niet uit. De link tussen zendernaam en bestandsnaam wordt gelegd in icons.esml, en daar kun je die '/' wel kwijt (in de zendernaam tenminste).

En ja, het is mogelijk om de zendernaam aan te passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Citaat:
leuk, maar hoe gebruik ik ze (adon,plugin?)

Eerst unzip je dit bestand. Vervolgens ftp je alle bestanden naar je DB. Zorg dat ze bv in de map /etc/picon terechtkomen. Vervolgens gebruik je de blue panel om de infobar aan te passen. Piece of cake!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Citaat:
Citaat:
leuk, maar hoe gebruik ik ze (adon,plugin?)

Eerst unzip je dit bestand. Vervolgens ftp je alle bestanden naar je DB. Zorg dat ze bv in de map /etc/picon terechtkomen. Vervolgens gebruik je de blue panel om de infobar aan te passen. Piece of cake!

bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

wellicht even op IHAD posten (die picons), daar zitten vele skindevelopers die ze evt. kunnen verwerken.

merDe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen