Ga naar inhoud


missing hal.dll geen xp cd


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Op mijn stagebedrijf is er een pc die de error missing hal.dll fout geeft. Nu heb ik gelezen dat dit waarschijnlijk met een xp cd kan worden opgelost. Maar nu wordt er op mijn stage geen gebruik gemaakt van windows xp cd's. Alles wordt via een server geinstalleerd. Hoe ik kan ik dit dan herstellen?

Met opstartdiskettes van xp?

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik doe een ict-stage.

En dat van dat hal.dll werkte niet..via de server herinstallatie geprobeerd, werkt ook niet, krijg telkens een blauw scherm...en 3 x geprobeerd 3x een ander scherm...dus de pc wordt opgestuurd voor reparatie...

iig tnx..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die hall.dll gaat niet zomaar weg, vaak is er iets misgegaan tijdens sofwtare installatie van een SP of er is iets mis met de HDD. Ik zou voordat je het opstuurt toch een compleet nieuwe installatie proberen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat niet om het dll-tje maar ook kan hij niet hergeinstalleerd worden...dit gaat allemaal via een server...maar tijdens installatie krijg je een blauw scherm..en iedere keer dat je opnieuw probeerd te installeren krijg je een nieuw blauw scherm ...en allemaal duiden op een hardware fout..en als het hardware is wordt het ter reparatie opgestuurd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...