Ga naar inhoud


[7025] na reboot, bootloader fout in het display


ppaap

Aanbevolen berichten

heb een nieuwe box 7025 heb gemini 1.90 er op gezet alles geinstalleerd en had de box draaien stond op bvn en ging spontaan uit en krijg 'm niet meer aan de praat geeft netwerk aan en met de web browser geef die aan dat er een probleem met de boot loader is heb het met dreamup geprobeerd kom daarna de image van multimedia er in zetten duuurde 45 min gewacht , dat die helemaal klaar was maar weer niets , als ik met de browser het ip geef wat op het display staat geeft die aan dat er een fout was met booten , wie kan mij helpen aub of heeft een oplossing.

 

gr ppaap

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok

Dat weten we dan ook weer.

Ik dacht dat de boot in de flash zat.

Misschien kan je hier iets mee

Booting...

 

The loader

It can boot from JFFS2, Compact flash and tftp. It resides in the first 128k of the NAND flash rom.

Normally, the loader boots linux from the jffs2 boot partition, but you can configure it to boot from anything else. It can be configured to look at different sources depending on if you press a frontpanel

button. It has a fallback mechanism to boot from flash when no other source (like tftp) is available.

 

http://www.dream-multimedia-tv.de/dm7025/index_eng.php

Dreambox 500s-7025-8000hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ook het Boot #45 (20060529) probleem, heb eergisteren met p-sat een vriend van me nieuwe software in mijn box gezet toen deed hij het nog niet,even de schroeven van de tuner los gemaakt die achter tussen de lnb in en out zitten,beetje met de tuner op en neer bewogen de schroeven weer vast gezet en hij deed het weer,precies 23 uur.toen weer Boot #45 (20060529)het is een hardware en geen software probleem want daarna deed hij het weer 1 uur zonder iets aan de software te doen, heeft dus totaal niets met soft te maken ondanks de melding in het dysplay.gr.bully2

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het was zo erg dat ik de box niet aan de praat kreeg, nu heb ik de tuners uit de conector gehaald en schoon gemaakt met spiritus. en kijk hij werkt weer, nu 24 uur aan .er komt aanslag op de polen van de tuner aasluiting die in de conector zitten, het op pakken van de box met de kabel in de tuner kan al het probleem veroorzaken ,het wel kontakt niet kontakt word wel het grootste probleem van de 7025 denk ik zo, de tuners zitten erg los in de conector en dat is niet goed, daar men regelmatig de kabels moet verwisselen,en er is geen nieuwe software in de box gezet.gr.bully2

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...