Ga naar inhoud


[all]settings 9-11 van joske met regionale zenders


settings joske

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Joske

 

Joske, is het te veel gevraagd om ook een versie te maken met Enkel Astra1 en Astra2/eurobird (dus zonder Hotbird) ??

 

In navolging van mijn overgang van Astra1/Hotbird naar Astra1/Astra2 heeft de eigenaar van de Dreambox die ik hier te leen heb gehad ook besloten om Hotbird te laten vallen voor Astra2. Maar nu vraagt hij of het mogelijk is om simpelweg de Astra1/Hotbird/Astra2 settings te bewerken ofwel dat jij deze eventueel beschikbaar steld.

 

in ieder geval laat hij je bedanken voor het prachtige werk dat je leverd met de settingslijsten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joske, eerste keer dat ik je settings gebruik, ziet er goed uit (heb normaal de lijst van PET123 erin zitten)

 

Maar ik mis een aantal kanalen in jouw lijst, die er bij PET123 wel instaan.

heb jij ook een versie van jouw lijst waar alle beschikbare zenders in staan (zoals bijv ook Hustler in het UPC pakket e.d.) ?!?

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ aston 79

Het is niet zo moeilijk om nog een extra lijst erbij te maken, maar zo heb ik al verzoeken gehad voor allerlei satelliet opstellingen.

En als ik die allemaal moet gaan maken word het wel veel extra werk.

Maar het is niet zo heel moeilijk om zelf die aanpassing te doen.

Met de editor haal je de astra-hotbird-astra lijst binnen, en vervolgens verwijder je alleen hotbird uit de lijst.

@ raphie

In principe heb ik alle zenders in de all services lijst staan.

In de totaal lijst staan alleen zenders waar de meeste mensen beeld op hebben.

Gecodeerde zenders waar bijna niemand naar kan kijken heb ik zoveel mogelijk uit de totaal lijst weggelaten.

In de genrelijsten heb ik de meest bekende gecodeerde providers meestal wel erbij gezet.

Als er echter zenders zijn die de meeste mensen kunnen ontvangen en die niet in mijn lijst staan, stuur me een mailtje met de betreffende zenders en ik voeg ze toe.

 

Groeten, Joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Jullie hebben iets langer dan normaal moeten wachten op de nieuwe lijsten, maar ze zijn er weer.
Helemaal bijgewerkt en vooral voorzien van de nieuwste aanwinsten: de Nederlandse regionale zenders.
Zowel op astra 1 als op astra 3 te vinden.
Dat was ook de reden dat ik iets langer heb gewacht met het maken van nieuwe lijsten.
Bovendien is the box nu ook van de partij.

Je vind de lijsten zoals altijd op www.hackweb.nl of via de download van pli, via gemini volgt later.

Veel kijkplezier, groeten Joske.


Hoi Joske

Zit in deze lijst ook de paardenraces op astra3, helass heb ikzelf geen astra3 om te testen.

Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...