Ga naar inhoud


[TF6060CI] Wie heeft deze ? Ervaringen gevraagt.


Hadrian

Aanbevolen berichten

Wie heeft er een Topfield TF6060 CI? Wat zijn de ervaringen met deze box?

Welke CI module gebruik je en doet CanalDigitaal het goed? Welke extra applicaties gebruik je (taps)?

 

Ik overweeg om deze aan te schaffen, maar weet het nog niet zeker.

 

Hoe is de opstartsnelheid, de zapsnelheid (evt icm de CI-module op gecodeerde kanalen), de beeldkwaliteit? Ik kan eigenlijk alleen maar verkoopsites vinden en geen reviews.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er staat wel een review van de 6000 in de bekende tv gids... maar wordt een beetje te positief beschreven en lijkt me dus een gesponsorde test.

 

Daar schrijven ze trouwens ook dat je dus opnames via WLan direct kan wegschrijven naar je PC.. lijkt me sterk vanwege het verschil in FAT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Er staat wel een review van de 6000 in de bekende tv gids... maar wordt een beetje te positief beschreven en lijkt me dus een gesponsorde test.

Daar schrijven ze trouwens ook dat je dus opnames via WLan direct kan wegschrijven naar je PC.. lijkt me sterk vanwege het verschil in FAT.
Via WLAN bestanden wegschrijven heeft toch niets met het bestandsformaat te maken?

Is de 6000PVR identiek aan de 6060, maar dan zonder PVR?

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...