Ga naar inhoud


Feest bij CanalDigitaal v2.0


-FreeRider-

Aanbevolen berichten

Aangezien het vorige topic is afgesloten open ik hierbij een nieuwe..

 

Afgelopen week heb ik dus een brief van CanalDigitaal gehad met de mededeling dat het feest is en dat ik daarom twee weken het volledige pakket mag bekijken.

 

Zojuist alles op de pagina http://www.canaldigitaal.nl/feest ingevuld, krijg ik deze melding :

 

Helaas!!

 

U kunt zich niet meer inschrijven om 2 weken lang naar alle zenders van CanalDigitaal te kijken. De 2 weken zijn al voorbij. Wel kunt u zich hieronder nog aanmelden voor de unieke feestaanbieding.

 

In de brief staat dat ik juist voor 14 november moet reageren om van 15 tot 29 november het hele pakket te kunnen ontvangen !

 

Vervolgens heb ik op de pagina een formulier ingevuld om te vragen wat er nu misgaat, blijkt dat ik dit formulier zelf moet afdrukken en op de post moet doen (heeft CanalDigitaal nog niet van e-mail gehoord ???).

 

Ironisch genoeg staat er nog bij dat CanalDigitaal de brief binnen twee weken na ontvangst zal beantwoorden... Leuk hoor ...

 

Iemand anders die wel succes heeft ?

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja, op die manier kan je beter gewoon je bek houden als CDS en gewoon zwijgen over eventuele feestaanbiedingen. Zo creëer je alleen maar ongenoegens!

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook benieuwd of anderen deze brief hebben gehad... Er liep al een topic over maar toen dat nog open was heb ik geen brief gehad...

 

CDS had natuurlijk ook gewoon alle smartcards twee weken kunnen openzetten en van te voren een brief kunnen sturen met daarin berichtgeving van de actie...

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...