mercre Geplaatst: 12 november 2006 Geplaatst: 12 november 2006 Verleden vrijdag trots een nieuwe dreambox 7025 gaan kopen, en zondag het ding geinstalleerd, want de ouwe 7000 gaat naar de slaapkamer. Alles aangesloten en stroom erop. Nu wil deze box niet verder komen dan de witte display, die oplicht en zo doet ie niets meer verder. Heb zelfs de box proberen te bereiken met dreamup, maar dit was ook niet mogelijk. Ook de de twee up- down knopjes, links naast de display, maken zo geen klik geluidje zoals de stand-by toets. Mijn vraag is, heb ik een defecte box gekocht of kan ik zelf er nog iets aan doen of terug met die handel. Groeten.
Greatone Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 Als je hem net gekocht hebt, zou ik ermee terug gaan, geeft nu al problemen, dus eventueel ook in de toekomst. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
freaky Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 heb je wel de allerlaatste versie van dreamup anders lukt het ook niet nee je kunt nog even de box te flashen via de webbrowser voor uitleg zie site dmm Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas
usefullaliman Geplaatst: 13 november 2006 Geplaatst: 13 november 2006 ""Ook de de twee up- down knopjes, links naast de display, maken zo geen klik geluidje zoals de stand-by toets"". heb zelf ook en db 7025 ,en je kan niet met die knopjes links doen in iedergeval niet erasen. de 7025 erased zich van zelf. via webbrowser moet het wel gaan de ip van de dreambox in de webbrowser in tikken en gaan. hoe te doen? dreambox met doe hoofdschakelaar aan de achterkant uitzetten, de links bovenste knop ingedrukt houden,en de hoofdschakelaar aan de acter kant aanzetten. wacht tot je in de display de ip nr van de dreambox ziet en die in de webbrowser er in zetten en de img selecteren (zie je map waar die staat) en er in flaschen de dreambox 7025 erased automatisch de oude img. moet lukken. succes "We ride together, we die together. Bad boys for life."
mercre Geplaatst: 13 november 2006 Auteur Geplaatst: 13 november 2006 Allemaal bedankt,maar ik zal de box maar terugbrengen, dat met die webbrowser heb ik ook al geprobeert en daar reageert ie ook niet op. Zoals Lunatic al zei:'' it's gone be a problem child forever''. Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen