Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
biezoe

DIABLO-LIGHT LOOPT VAST !!

Aanbevolen berichten

Hallo hier Biezoe, kan iemand mij helpen; Ik zit namelijk met een Diablo-Light waar telkens van na een 15-tal minuten de zender zwart is en als ik dan naar het CI-menu ga staat er te lezen " Ongeldige Cam" en moet ik de cam er eens uit trekken en er terug in en heb ik weer beeld voor een 15 minuten !! Staat er iets verkeerd in de Cam-menu of moet ik er de software herdoen ?? Groetjes Biezoe !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is wel handig om erbij te vertellen wat voor een ontvanger je hebt en welke stealth heb je erin gezet. Misschien hebben andere met dezelfde ontvanger als jou dezelfde problemen (gehad) en kunnen ze je verder helpen.

Als je een Topfield 5000PVR zou hebben zou hij perfect moeten werken en kan ik alleen maar zeggen programmeer hem nog eens overnieuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Winwiz, het is een Maxplus en heb hem al bij mijn vriend in een Humax geprobeerd, juist hetzelfde !! Heb hem nu geformateerd en de Staelth 1.74 er terug opgezet maar hij gaat nu niet meer, toont nu maar 4 info meer, de groote van de binfile-soft inhoud toont hij niet, ervoor wel !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Winwiz, het is een Maxplus en heb hem al bij mijn vriend in een Humax geprobeerd, juist hetzelfde !! Heb hem nu geformateerd en de Staelth 1.74 er terug opgezet maar hij gaat nu niet meer, toont nu maar 4 info's meer, de groote van de binfile-soft inhoud toont hij niet, ervoor wel !!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas gaat dit topic en alle andere topics over de diablo cam nu dicht.

De diablocam is met deze illegale hackpraktijken net zo maffiaachtig als een annaconda, titanium, knotcard enz.

Geen open source software en alleen wazge maffia updates?

Dan willen wij het op sat4all niet meer zien.

Tox.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen