Ga naar inhoud


Sky Radio???


Gast

Aanbevolen berichten

Laatst geleden dacht ik gelezen te hebben <BR>dat Sky radio digitaal zou uitzenden .<BR>Weet iemand er meer over??.<BR>Hoe kan je Sky radio ontvangen??.<BR>Groetjes. smile.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Pipo,<P>Sky Radio zit tegenwoordig bij het Canal Digitaal NL pakket.<BR>Dacht alleen in seca maar kan dat mis hebben.<BR>Effe en rescan van de NL kanalen should do the trick.<BR>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by lubbertje:<BR><B>sky radio zit onder de naam radio 5 bij canal digitaal,is alleen te horen met illegale kaart<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P><BR>Hij zit onder de naam TSTR gewoon als apart station in het pakket. Maar goed, hoe een C+ goedgekeurde Seca Mediaguard box daarmee omgaat weet ik niet, ik zie hem in ieder geval gewoon terug op de Humax 5400<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by JoostA (edited 06 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by harry:<BR><B>Zie FSW-satellite pagina 113.</B><HR></BLOCKQUOTE><P>Very short hoor. Ik ben altijd wel nieuwsgierig wat er zo ongeveer staat, waarbij ik veiliogheidshalve maar aanteken dat ik hem gewoon ontvang en dat ik toevallig gisteren (zaterdag) drie boekhandels in drie steden heb afgestruind en *geen* FSW kon krijgen - frown.gif <P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ben ik toch blij dat dit board bestaat.<BR>Eindelijk heb ik Sky radio gevonden !!!!.<BR>En ja het is dus de naam TSTR .<BR>Eindelijk terug een goeie radio op de Astra<BR>Nogmaals bedankt iedereen!!!.<BR> smile.gifsmile.gif<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stelletje simpele zielen....<P>Sky Radio zit al jaaaaaaaaaren gewoon free to air op de astra 1a bij sky one...<P>Gewoon analoog en met elke analoge ontvanger te ontvangen....<P>Maargoed sat4all zal wel betekenen 'gratis kijken naar alles wat gecodeerd is' ipv goede info geven...<P> Groeten SatPret<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satpret: niet iedereen heeft een digitale en analoge ontvanger.<BR>Bovendien zal de de analoge ontvangst via sky one een keer ophouden, vandaar ook dat skyradio digitaal aan het testen is. En kunnen we wellicht deze zender in de toekomst digitaal en ongecodeerd ontvangen.<BR>Volgens het bericht in FSW, verwacht sky radio hierover binnen enkele maanden duidelijkheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by SatPret:<BR><B>Stelletje simpele zielen....<P>Sky Radio zit al jaaaaaaaaaren gewoon free to air op de astra 1a bij sky one...<P>Gewoon analoog en met elke analoge ontvanger te ontvangen....<P>Maargoed sat4all zal wel betekenen 'gratis kijken naar alles wat gecodeerd is' ipv goede info geven...<P> Groeten SatPret<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Laat-ie fijn zijn. Hij zit inderdaad al JAREN analoog op transponder 8 van Astra (daar zat trouwens ook ooit radio 538, begonnen in de tijd dat Sky 1 nog ongecodeerd uitzond. Maar het valt te vrezen dat nu Sky dreigt eerder te stoppen met analoge uitzendingen, dat SkyRadio daar zal <BR>moeten verhuizen. Dus als iemand wil weten waar hij dan moet zoeken, dan moeten we die informatie hier toch gewoon neerzetten ?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satpret deze is speciaal voor jou:<P>Als nieuwe gebruiker is het aan te raden eerst in het faq forum opzoek te gaan naar de gebruiksaanwijzing van dit forum en deze grondig te lezen voordat je voor de eerste keer iets post in dit forum. Zou je dit gedaan hebben zou je zeker niet begonnen zijn met de aanhang "Simpele zielen" dat ten eerste.<P>Ten tweede als je al gebruiker van dit board iets wil posten dan is het zeker aan te raden om eerdere postings goed te lezen voordat je zelf iets post. Als je dit gedaan had had je er achter gekomen dat wij van Sat4All al diverse malen, en soms tegen het zere been van gebruikers aanschoppende, hier hebben gesteld dat dit board geen digitale gebruiksaanwijzing is om gratis te kunnen kijken naar tvprogramma's van betaaltv providers en dat dit een hobbyboard betreft waarin het hoofdzakelijk gaat om iets met diverse technieken te kunnen bereiken. Dus jouw beredenerig dat dit board er alleen al zou zijn om een ieder gratis naar iets te laten kijken heeft niets met het onderwerp Skyradio te maken maar is daarnaast ook eens bezijden de waarheid.<P>En om als laatste terug te komen over het onderwerp Skyradio. Skyradio heeft in een persbericht duidelijk gemaakt dat het in gecodeeerde vorm bezig is met het testen van haar eigen uitzendingen binnen het Canal Digital pakket. Er wordt op twee transponderplekken getest met verschillende bitstreams en het mooie daarvan is dat met een officiele C+ seca kaart deze niet te ontvangen is maar met de wafercard en de juiste software deze wel te ontvangen is. Reden waarom Skyradio hiermee bezig is is omdat analoge verspreiding binnenkort zal stoppen en men zich aan het orienteren is wat men na de analoge verspreiding gaat doen. Of digitaal meereizen via transponders of via digitale telefonie. Het is dus allerdings zeker dat Skyradio in de huidige digtitale vorm blijft uitzenden.<P>Oh ja Satpret als jouw toon in je volgende postings hetzelfde blijft dan wordt verdere deelname aan dit HOBBYboard zeker niet meer op prijs gesteld.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...