Ga naar inhoud


Kanalenlijst Schimpie


schimpie

Aanbevolen berichten

Ik krijg hem er niet in. Als ik E druk om de boel op te slaan krijg ik de melding: fout in TSR of fout in allocatie buffer TSR. Zowel met MES als Creator. Ook lege 512 erin gezet en/of 512 gereset, het lukt mij niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb 57600 geprobeerd en terug gegaan naar 4800 maar als ik E druk om op te slaan dan krijg ik op het scherm de melding:FOUT IN INSTELLING TSR ! Op het display:Err. De firm die er in zit is de HDL4.88C NL van JAY.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik inderdaad net geprobeerd en dan gaat het wel goed. Daarna heb ik met FlashCVT de TSR bekeken en dan staan er veel meer gegevens in ten opzichte van andere lijsten. Ik ga hem zo even weer uitlezen en dan de TSR bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
... de TSR bekeken en dan staan er veel meer gegevens in ten opzichte van andere lijsten.....


Klopt, de TSR bevat veel meer, deze heb ik ook nodig. Maar zou gewoon moeten werken. Waarom werkt het dan bij Cobus R wel?
Mijn TSR bevat 34 waardes, die komen allemaal op één van de 9 in de lijst voorkomende satellieten voor.
Op welke ontvanger probeer jij het, ik zie dat Cobus R het op een 7071 heeft getest? Het zou mogelijk kunnen zijn da een andere ontvanger of een andere firmware minder TSR-waardes toelaat. Zou wel jammer zijn.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik heb getest met mijn 7071 en werkt goed hoor ik heb het hiervoor ook welleens gehad dat hij ze niet pakte maar heb toen de firmware opnieuw erop gezet en toen was het goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer de nieuwe zenderlijst.

 

In de bijlage de zenderlijsten met handleidingen voor zowel motor als monoblock.

 

In grote lijnen zijn de volgende wijzigingen doorgevoerd.

1. Vervallen zenders gewist.

2. Zenders toegevoegd die nieuw gestart zijn en/of genoemd zijn in dit of een ander forum en/of nieuwsbrief.

 

Op het Pioneer-forum ook beschikbaar voor de Pioneer-ontvangers.

 

Weer heel veel kijk- en zapplezier met de lijst.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een DSX6073 en een DSX7072 en bij beide lukt het niet. Jouw lijst heeft 35 waardes. Ook handmatig kan ik nog geen 30 waardes invoeren. Dus heb ik een aantal lage waardes verwijderd en dan gaat het wel goed. Ben ik dan de enige met dit probleem? Trouwens staat bij een aantal transponders een verkeerd getal voor de motor. Bij 23.5E staat in de motorlijst Disq A, maar in de kanalenlijst D. Maar is misschien aangepast in de laatste lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten er aanvullingen zijn, of jullie vinden dingen die (nog) niet goed gaan, geef ze inderdaad gerust ook hier door.

 

Enkele gebruikers kunnen de TSR-lijst niet kwijt, deze zou te groot zijn. Bij andere geeft dit geen probleem. Heel graag zou ik hier een oplossing voor vinden, maar dan moet ik eerst weten hoe en waar dit probleem zit.

Het kan een bepaald type ontvanger zijn, het kan ook optreden met een bepaalde firmware.

Kortom, als het probleem in kaart is gebracht, kan het ook opgelost worden.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Er is een nieuwe lijst in de maak, maar ik ben nog bezig met een oplossing voor de TSR-sectie.

De Philips ontvangers wijken hier af van de Pioneer ontvangers, maar het is op te lossen.

Ik ben bezig met een helemaal nieuwe TSR-sectie die zowel in de Pioneer als in de Philips werkt.

Zo gauw dit klaar is komt de nieuwe lijst.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

En weer de nieuwe zenderlijst.

 

In de bijlage de zenderlijsten met handleidingen voor met zowel de settings voor motor als monoblock.

 

In grote lijnen zijn de volgende wijzigingen doorgevoerd.

1. Vervallen zenders gewist.

2. Zenders toegevoegd die nieuw gestart zijn en/of genoemd zijn in dit of een ander forum en/of nieuwsbrief.

3. Geheel nieuwe TSR-tabel.

 

Op het Philips-forum ook beschikbaar voor de Philips-ontvangers.

 

Weer heel veel kijk- en zapplezier met de lijst.

---- Schimpie ----
IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28

[VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV

[Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...