Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 zonder kaart mogelijk?


DikkieDick

Aanbevolen berichten

Hallo, mijn vader heeft een Strong 8000, maar daarvoor heb ik nu een Xtreme bij aangeschaft, omdat mijn kennis van de Strong niet zover rijkt. De Xtreme gaat ie een tijdje proberen en als het wat bevalt dan omruilen met de Strong. Die wil ik hier op onze slaapkamer neerzetten met een 2e wok. Nu wil ik daar geen CD-kaart voor aanschaffen. Het is alleen voor de regionalen en overige FTA. Nu begrijp ik van mijn vader dat als ie de CD-kaart eruit haalt geen enkele zender beeld geeft (ook de FTA niet). Da's niet prettig. Want dan kan ik steeds met de kaart heen en weer gaan hobbelen, zou sowieso wel een optie zijn als we toch boven iets willen zien waar de kaart voor nodig is.

Maar bestaat er een mogelijkheid om de Strong zo gek te krijgen dat ie zonder kaart ook 'gewoon' FTA weer kan geven?

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thanx... Ach zolang ie bij mijn vader staat is er verder niks aan de hand, maar als ik hem hier neer zet is het wel zo prettig. Maar dan kan ik eens aan het sleutelen.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Even een update na een tijdje:

 

Voor de Strong-fans misschien minder fijn om te horen: Mijn vader heeft de Xtreme maar gehouden. Vond ie toch wat gebruiksvriendelijker en gemakkelijker switchen tussen radio en tv + dat ie bij de radio een foto op het scherm heeft van zijn kleinkinderen (gemodificeerde firmware). ;-)

 

Zijn buurman had wel interesse in de Strong, want die had er al 1 en wilde nog een 2e. Dus de Strong is niet bij mij beland om er mee te gaan hobby-en.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...