Cobra Car Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Wil een sky digitaal pakket aanschaffen is dit mogelijk om op een dreambox te kijken? Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
druup Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Is al vaker gesteld dus probeer de zoekfunctie eens! VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
redneck eyeball Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 kan zonder problemen hoor. Cccam gebruiken, dan krijg je netjes de updates binnen.
Gast Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Is CCcam ook zo slim dat-ie de boxkey uit de kaart uitleest, of moet je die invullen? Of werkt-ie alleen met FTV kaarten? Ik heb een vriend met een Sky kaart en Skybox (gepaired), en wil hem ook eens de voordelen van een Dreambox laten zien. Maar hij is nogal bang dat zijn kaart stuk gaat, want daar heeft-ie flink voor betaald, dus vandaar dat ik alleen iets wil proberen dat gegarandeerd bij de eerste poging goed gaat. Greetz, Lion.
Cobra Car Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Geplaatst: 18 november 2006 had ik ook al gedaan maar gezocht op skydigitaal maar wordt veel vragen op verschillende manieren gesteld : sky sky digitaal Skybox ect ect sorry. even niet aangedacht maar kom daar ook niet veel vinden. Groeten Max DM 8000 DM 600 Big visosat 5 lnb ( 28-23-19-13-9)
Gast Geplaatst: 18 november 2006 Geplaatst: 18 november 2006 Citaat: Ik heb een vriend met een Sky kaart en Skybox (gepaired), en wil hem ook eens de voordelen van een Dreambox laten zien. Maar hij is nogal bang dat zijn kaart stuk gaat, want daar heeft-ie flink voor betaald, dus vandaar dat ik alleen iets wil proberen dat gegarandeerd bij de eerste poging goed gaat. Daar hoeft die vriend niet bang voor te zijn. Mijn Skybox staat al tijden op zolder, de SKY kaart (full abo) doet het prima met CCcam, gewoon met de standaard config. Ook nooit problemen met updates, die komen dagelijks gewoon binnen druppelen... CU, WanWizard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen