Ga naar inhoud


Diablo kopen


Aanbevolen berichten

hoi

 

Ik heb hier gelezen dat je met een diablo cam bepaalde zenders kunt bekijken maar welke diablo cam is hiervoor geschikt en wat moet ik me nog meer aanschaffen.Ook zou ik willen weten hoe je er dan andere software er kunt inzetten.

 

 

Groetjes

Samsung  UE55KU6510SXXN Curved Tv met een VU SOLO 4K met VTI Image triax 88 cm,astra 1,2,3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Joeri:

 

Je geeft niet aan welke receiver je hebt. Kijk dus eerst even (ook overal op het web te vinden) in de lijst met geteste receivers.

 

En als die van jou erbij staat is het ok.

 

Neem wel een CAS3 ben je voorlopig klaar. En, om frustraties te voorkomen bel eerst de dealer op of t'ie wel voorraad heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of in plaats van een CAS3 een basis utit, die kosten niks duurder en garanderen wel een betere ondersteuning voor de Diablocam.

 

Als je meerdere receivers hebt dan kan je beter voor de wireless versie kiezen en anders voor de light.

De light heeft als voordeel dat het klepje voor de CI behuizing gewoon dicht kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O, is dat zo?? Bij een vriend bij mij zitten de T-Rex en de Diablo gebroederlijk naast elkaar hoor, in een TF 5000ci. In de T-Rex heeft hij zijn CD kaartje.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de de Trex en de Diablo ook gewoon tegelijk werkend.

 

- Diablo in het eerste (bovenste) gleufje en daarin de CD kaart;

- Trex in de tweede (onderste) gelufje...

 

Geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas gaat dit topic en alle andere topics over de diablo cam nu dicht.

De diablocam is met deze illegale hackpraktijken net zo maffiaachtig als een annaconda, titanium, knotcard enz.

Geen open source software en alleen wazge maffia updates?

Dan willen wij het op sat4all niet meer zien.

 

Tox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...