Ga naar inhoud


Disecq versies (1.0 - 1.1 - 1.3 - 2.0 )


Gast pvg

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal;

 

Zit met een vraagje.

 

Heb een TopField PVR5500. Heb daar drie LNB's op zitten (waarvan één LNB met twee uitgangen.) Heb de drie LNB's op een 4/1 disecq switch zitten, de andere uigang va nde LNB met twee uitgangen gaat direct naar tuner twee.

 

Wil nu alle drie de LNB's vervangen voor nieuwe met allen twee uitgangen, vervolgens twee disecq switches aanschaffen (voor iedere tuner één)

 

Mijn vraag;

 

De swicth welke ik momenteel gebruik is al een oudje. (weet dan ook niet meer wat voor disecq versie deze ondersteund (in ieder geval v1.0 want daar staat mijn topfield op ingesteld.)

 

Heb van SPAUN een disecq switch gezien. Deze ondersteund versie 2.0. Nu wil ik weten of dit allemaal downward compatible is met mijn topfield omdat ik deze vanuit de menuinstellingen alleen op disecq versie 1.0 of 1.1 kan zetten.

 

M.a.w. kan ik een disecq v2.0 door mijn topfield laten aansturen en zo ja welke instellingen moet ik in het topfield menu dan kiezen (disecq versie 1.0 of 1.1)

 

Puur uit intresse zou ik ook wel eens willen weten wat dan allemaal de verschillen zijn tussen de verschillende disecq versies.

 

Alvast bedankt voor jullie hulp.

 

Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...