Ga naar inhoud


Log file gebruiken


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<P>Stel ik heb een logger kaartje en met de juist software op de PC log ik de data verkeer tussen mijn strong en mijn kaartje.<BR>Hoe ziet zo'n log bestandje er dan uit, en hoe kan ik hier dan de juist keys uit halen om vervolgens deze weer in mijn eeprom te stoppen. Op verschillende locaties op internet kom je sites tegen die een key lijst heeft met de keys voor verschillende prov. <P>Ik heb al een paar keer gezocht op deze site overgens een zeer goede site, maar ik kan het niet vinden.<P>De key verwerken in een eeprom file en hem vervolgens progge. is geen probleem maar, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik zelf de key kan loggen en gebruiken???<P>B.V.D.<P>Gegroet Jeroen <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de goede Loggersoft gebruikt en de goede Mk's en ppua's komen de keys vanzelf op het scherm, kijk eens naar de screenshots die ik heb gemaakt, dan zal het wel duidelijker voor je worden<P><A HREF="http://members.brabant.chello.nl/~j.konings/secaemu/screen.htm" TARGET=_blank>http://members.brabant.chello.nl/~j.konings/secaemu/screen.htm</A><P>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johnnny1, moet je over de mk's en ppua's beschikken om via robinhood de keys te krijgen.<BR>In robinhood op loggen krijg ik de melding opening device, en dan status waiting reset, hierna gebeurt er niets, doe ik iets verkeerd. mvgr.<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Johnnny1,<P>Bedankt voor de link maar, <BR>Klopt het dat mijn tunner op 'Steek de smartcard in kaartlezer 1' blijft staan???<P>Ik heb een STRONG SRT8000 en een SEASON1<P>B.V.D.<P>Gegroet Jeroen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Johnnny1<P>Bedankt voor je schem-shot.<P>Kun je mij wat meer vertyellen over de configuratie van Robin Hood.<P>Op het tabblad SECA hoef ik volgens mij niets in te vullen.<P>Op het tabbld Keys"kunnen voor elke provider 2 keys ingevuld worden. Welke keys zijn dit Moet ik hier de masterkey ofzo invullen?<BR>Wat is KeyIDX??<P>Of is er ergens een kant en klare configurationfile te downloaden??<P>Alvast bedankt voor je hulp<BR>Wat is KeyIDX?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Prakkie,<P>Ik zelf probeer windecrypt 1.05 (patched) te gebruiken. Deze staat in de download sectie.<BR>Dit programma heeft alle keys in een bij geleverde file. Bij mijn werkt hij nog niet maar dit komt door de combie STRONG 8000 en SEASON1.<P>Gegroet Jeroen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeroen<P>Ik probeer ook wanhopig om Windecrypr en/of Robin Hood aan de praat te krijgen<P>Voor Seca zou ik de file Seca_keys.dat moeten gebruiken<P>Weet jij hoe je in vredesnaam deze file in Windecrypt kunt laden. Ik kan het echt niet vinden, Waarschijnlijk zal het wel stomeenvoudig zijn, maar als je me een hint wilt geven, graag<P>Alvast bedankt<P>Prakkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi prakkie,<P>Als ik het wist zou ik het je vertellen maar, als het goed is en als je bij com1, com2, com3 of com4 (waar logger aan hangt) in stelt 'seca' dan pakt hij volgens mij de goede key file. Dit durf ik niet zeker te zeggen. Ik hoop ook dat er iemand ons daar meer over kan vertellen!!!!<P>Gegroet Jeroen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eveneens niets anders dan grote problemen met de beide softwares (Wind & Ro'Ho) eveneens met de combinatie Season (II-weliswaar) en strong SRT 8000. Zijn deze wel compatibel? Is er iemande die met deze combinatie reeds een "deftige" log heeft kunnen maken ?<P>Groeten <P>IQ

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer met voyager gaat echt makkelijk ,als hij om een reset blijft vragen is je interface niet helemaal goed dit ligt meestal aan de 232 ikzelf gebruik een max232 of een adm232ljn gr juan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...