Ga naar inhoud


Muziek in CSI Miami, welke artiest en hoe heet het?


Jorgen

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Afgelopen dinsdag (14-11-2006) werd er in de aflevering van CSI Miami tijdens een onderzoek één van de leden van het CSI-team doodgeschoten. Tijdens de autopsie of de begravenis klonk er op de achtergrond muziek die ik mooi vond. Volgens mij was het een nummer van Coldplay, maar geen één die op "Parachutes", "A rush of blood to the head" of "X & Y" staat.

 

Kent iemand het nummer? Ik zou het namelijk graag willen hebben.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites


JJK, ik gebruik op dit moment geen p2p programma. Ik internet via de telefoonlijn (is hier geen breedband beschikbaar) en grotere bestanden moet downloaden in het internet café. Bedankt voor je reactie.

 

DeBeek, bedankt!

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook leuk, maar niet heus. Op de mij bekende legale muziek pagina's kan ik het nummer niet vinden. De gewone winkels die muziek van deze groep verkopen, hebben de cd niet op voorraad. En voor iTunes moet je toch een iPod bezitten? Iemand een idee hoe ik op een legale manier aan alleen dit nummer kan komen?

 

Wat ik trouwens eest dacht - dat het Coldplay was - klopt gedeeltelijk. Voor de zang van dit nummer heeft Faultline een beroep gedaan op Chris Martin. En die is dus weer de zanger van Coldplay.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...