Ga naar inhoud


Geen BBC Three en BBC Four meer op de sat receiver


Gast

Aanbevolen berichten

Sinds ik de sat receiver ( technisat MF-4s met aston 1.05) opnieuw heb laten zoeken op de astra 28 satelliet ben ik BBC 3 en 4 kwijt. Hij registreert de kanalen wel, maar ik heb geen beeld en geen geluid. Heb ik iets gemist en moet ik dus iets anders gaan instellen?

Wie kan me helpen, want ik ben een enorme fan van doctor Who en Spooks en daar heb ik 3 voor nodig...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Idd, na 8 uur, voor acht uur zijn het CBBC en CBeeBies, hoewel die zenders op mijn ontvanger allemaal worden ingelezen en dus ook altijd uitzenden.

Overigens, Dr Who (iig de woensdaguitzendin) is op Three al afgelopen. Ze gaan met de Kerst weer verder.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ligt aan de PCR-Pids meen ik. Hetzelfde euvel krijg je bij CITV en ITV4!
Die heeft dat ook idd.
Het gekke is dat ik na 8u op CBBC het 'plusje' niet meer kan indrukken op mijn AB, net als wanneer ik voor achten dat op Three zou doen (evenzo dus met CITV/ITV4 en CBeeBies/BBC4).
Ik had eigenlijk gewild dat mijn decoder de zender op zwart gooit, dan hoef je niet bang te zijn dat de kinderen te lang doorkijken (hoewel dat toch vrijwel nooit gebeurt).

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...