Ga naar inhoud


[TF5000CI] blokeert


Gast

Aanbevolen berichten

Recente schotelinstallatie TRIAX 78cm, met TOPFIELFD TF5000CI ontvanger, Titanium Single lnb en TV vlaanderen kaart met module. Ben echt leek in dit domein. Mag ik daarom 2 vraagjes stellen aub:

- ik heb de zenders in de gewenste volgorde gezet, de tv vlaanderen zenders vooraan. Als ik na het zappen van 30 à 40 zenders terugkeer op de zenders van tv vlaanderen die in het begin van mijn lijst staan heb ik vaak geen beeld maar. Het beeld komt niet terug ook al wacht ik lang. Ik heb wèl direct terug beeld als ik eventjes de ontvanger aan en uit doe. Waaraan kan dit liggen? Verder heb ik uitstekende ontvangst en heel goed beeld, zelfs het zappen gaat snel, zelfs sneller als bij BELGACOM TV dat ik ook heb.

- ik zou heel graag RTL 4 kunnen ontvangen. Ik kan via kennissen in Nederland een kaart kopen, maar is mijn installatie daar verder voor geschikt? Wat moet ik eventueel veranderen?

Heel veel dank bij voorbaat, vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ FredW: In jouw link gebruikt men een TF 5000/5500 PVR en dat is een heel andere ontvanger dus niet te vergelijken.

 

@ Eddy056: Ikzelf gebruik een Matrix Reloaded cam in mijn TF 5000ci voor Canaal Digitaal en dat werkt prima.

Deze cam's zijn niet zo duur meer dus probeer je TVV kaart hier eens in. Als dat werkt dan kan je een Canaal Digitaal kaart rustig aanschaffen want je verdere installatie moet geen probleem zijn.

 

Skysurfer

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat hij eerst ééns moet vertelen welke cam hij nu gebruikt voor de kaart van TV Vlaanderen want als ik het zo lees loopt die vast bij hem

 

en inderdaad een kaart van C+ doet het goed in een matrix reloaded of een matrix reborn deze laatste adviseer ik altijd aan mensen maar let op er is een maar je moet er geen EMU software op zetten want dan gaat het fout

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...