Ga naar inhoud


[Pioneer] 1430 gepatch met 1323-cy met pioniero


rave62

Aanbevolen berichten

Deze decoder heb ik gepatch maar ik heb op sb6 en net 5 en nederlandsekanalen en haperend beeld met de laatste kanalen lijst van schimpie ik heb diversen kanalen lijsten geprobeerd ook van andere maar het probleem blijft.

Mijn andere 1430 draait moeiteloos op deze canaalplus kaart de nieuwe rode met witte wwar smartcard opstaat iki moet er wel bijvermelden dat ik de canaal kaart op deze geaktiveerd heb. Ik weet niet of dit uitmaakt.

De eeste firmware was de originele en ik heb hem gepatch naar de laatste van Bobbejaans van afgelopen vrijdag.

 

Help.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan zou ik toch is proberen wat bobbejaans zegt, een keer opnieuw patchen.Hierna een lege eeprom dan reset flash, hierna de kanalenlijst erin.

 

gr:dreadlock.

Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm.

 

"van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik gedaan heb is gepatcht met project 1 de originele software naar de laatste van Bobbejaans daar zit geen eeprom bij. Die krijg je zodra de decoder inschakelt als je de firmware erin geladen heb. Ik heb het ook nog op de oude manier geprobeerd dus massa en dl1 en dan kanalenlijst.

 

Maar bij de nieuwe firmware van Bobbejaans zit geen eeprom omdat deze zichzelf aanmaakt en altijd voor het plaatsen van een nieuwe kanalenlijst heb ik hem geflasht.

Ik heb ook nog een oude euromuis versie erin gesmeten omdat ik dacht dat misschien de overgang te groot was van originel firmware naar de laatste van Bobbejaans ook de laatste generator soft ingedaan het probleem blijft. De laatste kanalenlijst van schimpie erin niks aan de schotelinstellingen gedaan en toch blijft het signaal zo kl*te.rarara.

 

Ik blijf het vreemd vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan zou je decoder aan het overlijden zijn, maar net wat je zegt het blijft vreemd.Heb hier het zelfde aan het draaien met mijn eigen kanalenlijst en niks mis mee.

 

gr:dreadlock.

Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm.

 

"van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien alles opnieuw erop zetten begin met een lege eeprom dan de firmware dan weer de lege eeprom, hier de bijlage, dan reset flash dan kanalenlijst erin, en nog is testen wat tie doet.

 

gr:dreadlock.

ps:de kanalenlijst wat erbij zit is voor de rotor.

1269033-pioneer.zip

Dreambox 800SE/ Triax 110cm draaibaar.Dreambox 800/Triax 60cm.

 

"van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...