Ga naar inhoud


Relook400s > Enigma > OSD language start niet door


El_Bandito

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn Relook400s de Image Enigma gezet m.b.v. USB en Flashtool.

 

Alles is goed gegaan volgens het boekje maar als de Relook reboot dan komt er het scherm van OSD language te voorschijn, maar de Relook reageert niet op de afstandsbediening. Het aan / uit knopje van de Relook reageert wel op de AB maar ik kan geen keuze maken voor selectie van de taal. Dus daar blijft de ontvanger hangen.

 

Wil ik er een andere Image opzetten, bijvoorbeeld de orginele van DG dan gaat dat wel, maar bij het rebooten geeft de Relook in het scherm aan > PANIC.

 

Nu heb ik al gelezen dat dit een melding zou zijn van het geheugen te vol, maar hoe kan ik nu het geheugen leegmaken nu de Relook niet wi doorstarten ?

 

BVD

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Probleem opgelost, wat gelezen op denktenk en het volgende gedaan:

 

D.m.v. Flashtool eerst "gemini a all_image" op de Relook, en toen meteen ( zonder de Relook te rebooten ) de image "sfteam all_noboot"

 

En toen de Relook reboot en op het voorpanel van de Relook het rechter pijltje ingedrukt houden, je kunt dan diverse types ontvangers kiezen, en je kiest dan voor Triax.

 

Druk dan op OK en de Relook start door met je nieuwe Image.

Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...