Ga naar inhoud


Wijziging DVB-T met extra kanalen (Digitenne)


Gast .M.

Aanbevolen berichten

Citaat:
Hier in Dronten TV Flevoland via Digitenne nog niet te ontvangen. Analoog nog steeds goed!
Ben benieuwd hoe het zal zijn na de digitale omschakeling, maar volgens de lokale man die handelt in dit soort dingen, zal de ontvangst in Dronten pet zijn.
Oh ja, TV Flevoland zit niet op enige satelliet, omdat men dit te duur vind.

Vraag me af wat ze zullen vinden van al die mensen die zo dadelijk hun 10 euro regionale omroepbijdrage terug zullen gaan vorderen aangezien ze geen of nauwelijks ontvangst hebben.
TV Flevoland is ook nog de regionale rampenzender. Goed geregeld van de politiek!


Kent de provincie Flevoland dan nog omroepbijdrage?

Dit gaat gewoon via de inkomstenbelastingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij wordt er omroepbijdrage via de inkomstenbelasting geheven. Dus ieder betaalt naar draagkracht.

De regionale omroepen worden, naar ik meen ergens gelezen te hebben, apart belast, nl. naar inwonersaantal. D.w.z. ieder die in Flevoland woont betaalt, bovenop de omroepbijdrage, een apart bedrag van 10 euro. Dit bedrag verschilt dus per provincie.

Daarm mag ik aannemen, dat als ik apart een bedrag voor de ontvangst van TV Flevoland betaal, ook van het recht mag 'genieten' om dit te mogen ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...