Ga naar inhoud


HELP, Sat4All mods + Members


FredjeV

Aanbevolen berichten

Ik, en met mij meerdere, zijn druk doende zich in het editen van binfiles aan het verdiepen, overal hoor je dezelfde problemen; niet iedere bin en editor behoren bij elkaar, Wat zijn nou de key's, Waar vind ik die, Welke editor, Hoe verander ik die, etc.<P>Wij als Newbee's (als ik ook even voor anderen mag spreken) zouden het fijn vinden als er in de download sectie een seca setje met editor zou staan. Wij kunnen hiermee spelen en echt directe vragen stellen aan anderen, eenieder heeft dezelfde set en dus dezelfde problemen (??) het voordeel is, de bestaande situatie is ook na te bootsen en/of verbeteren. Begrijp me goed, ik hoef er geen vrijschakel handleiding bij, alleen in het kort het hoe en wat.<P>Ik weet ik vraag hierbij nogal wat aan alweer de mensen die al een hoop doen, maar ik denk dat er juist voor die mensen ook een voordeel aanzit eigenlijk een win-win situatie. Wij zouden hiermee kunnen spelen, en wat van leren, jullie zouden minder 'domme' vragen hoeven te beantwoorden omdat wij allemaal dezelfde set gebruiken, zullen een hoop vragen van meerdere Newbee's gelijk zijn.<P>Jullie gelukkig, wij dolgelukkig!!!!<P>Mee eens? pleeeeeeease!!<P>Fred<p>[This message has been edited by Fred Vreeswijk (edited 06-12-2000).]

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites


Daar ben ik mee eens fred. Vanavond zet ik een Secanix setje in de download. Met een paar goede picfiles zodat ze op veel ontvangers zullen werken....<P>En er is een user geweest die zo vriendelijk was om een documentje te maken over secanix. Ook deze zet in vanavond in de download zodat jullie aan de gang kunnen met knutselen.<P>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was overigens al de bedoeling om dit te doen. Bij de modsvergadering was dit ook besproken. Johnny zal dit nu dus inderdaad eerder doen omdat wij de prioriteit op dit moment bij het board hebben gelegd.<P>Zo zie je sat4all is inderdaad 4all en wij luisteren best wel naar de wensen van onze gebruikers mits deze natuurlijk redelijk zijn smile.gif<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, Sat4all Seca Startpakket is online.<BR>Met een leuke documentatie over de secanix editor. Die zeker de moeite waard is om een te bekijken.<P>Met dank aan Futureman voor de secanix Docu!.<P>Vergeet niet de Leesme.doc te bekijken.<P><P>------------------<BR>Cu, John.

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk!!!<BR>Dit is nu iets waar wij(leken)iets mee kunnen doen.<BR>Eenmaal een heldere uitleg, en wij zijn voorlopig weer een poosje van de straat!!!!<BR>Hartelijk Dank hier voor.<BR>groetjes,<BR>Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...