steincity Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 ik wil mijn mgcamd updaten zonder mijn gegevens van cs te wissen hoe doe ik dit ? via dcc alvast bedankt
patje1 Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 Citaat: ik wil mijn mgcamd updaten zonder mijn gegevens van cs te wissen hoe doe ik dit ? via dcc alvast bedankt Met dcc de newcamd.conf in /var/tuxbox/config copieeren naar je pc. Dan mgcamd updaten en met dcc de newcamd.conf weer terug zetten. Maak ook voor de zekerheid een backup van je mg_cfg naar je pc. Deze staat in /var/keys. Succes. Dreambox DM500HD met 1 TB externe hardeschijf en een DM600 met 120GB harde schijf op een wavefrontier met astra 1,2 en 3.
Gast Geplaatst: 2 december 2006 Geplaatst: 2 december 2006 Als je gewoon een nieuwe mgcamd installeert, worden daarmee je config files niet overschreven. Tenzij je natuurlijk ook de mgcamd config opnieuw downloadt, maar dat is niet verstandig als je een werkende config hebt. De nieuwe mgcamd werkt zo verder met de bestaande config. Je config files voor de zekerheid opslaan kan natuurlijk sowieso nooit kwaad. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen