Ga naar inhoud


Canal Digitaal 'verplicht' Action Now


Gast Leontien

Aanbevolen berichten

Gisteren gebeld met CDS om mijn abbo's, na eerdere opzegging, te upgraden. Ik wil basis pakket + Film1 Sport1. Ik ben verplicht om Action Now te nemen voor bijna € 2,00 per maand, deze matige filmzender wil ik helemaal niet. Wie weet hier meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is dit nieuws?

 

Basis+F1S1 kost 7,95+19,95= €27,90.

Combipakket (basis+F1S1+Action now) kost 28,95 euro per maand. Action Now! kost je dus €1,05 extra. Geen "bijna 2 euro".

 

Ik ben het wel met je eens dat de toegevoegde waarde niet zo hoog is, ik kan begrijpen dat je daar zelfs geen euro per maand voor over hebt, maar basis+f1s1 moet je ook gewoon kunnen krijgen.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Leontien,

 

Ook bij mij na het uitbreiden van mijn Family pakket met de zenders Film 1/Sport 1 de zender ActionNow erbij.

Ik heb 2 keer voor duur geld geprobeerd uit te leggen aan CanalDigitaal dat dit niet mijn bedoeling was, maar ze wilden het daar niet begrijpen.

Heb het maar opgegeven voor die ruim 1 euro per maand.

 

Ik zeg mijn Film1/Sport1 abo dadelijk wel weer op en dan zal het wel weer goed komen.

 

Mvg,

 

Rolin

DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+
Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden.

Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook hetzelfde. Het kwam er destijds op neer dat als ik het combipakket met actionknow niet nam, dat ik dan de korting van het combipakket misliep, en in totaal nog meer geld kwijt was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil is dat je, als je het pakket waar rtl5 inzit neemt, er geen ander pakket verplicht bij moet nemen.

 

Vroeger kreeg je nog korting als je Film1/Sport1 + basispakket afnam. Om diezelfde korting als vroeger te krijgen móet je nu ActionNow! (waarvoor je moet betalen) erbij nemen, omdat deze in het combi-pakket zit. Van die korting is dus niet veel meer over, al is Film1/Sport1 + Basis + ActionNow! nog steeds iets voordeliger dan Film1/Sport1 + Basispakket...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...