Ga naar inhoud


[TF5500pvr] WSSkiller hoe instellen


Gast gup

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

Ik ben ook eens begonnen aan Wsskiller maar kwam er ook niet uit. Het beeld werd alleen maar erger vervormd, er ontstond onder in beeld een zwarte balk.

Mijn duits is ook niet al te best.

 

Lost Wsskiller ook het "probleem" op dat de OSD tijdens breedbeelduitzendingen in 4:3 formaat uitgezonden worden?

TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer;

2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb wsskiller op mijn tf5500 gezet maar weet eigenlijk niet precies wat en hoe ik hem in moet stellen.

 

Welke versie heb je? Bij mij had ik problemen met 2.9 (exit toets werkte niet goed), 2.10 heeft een memory leak, en sinds vanmiddag staat 2.10a klaar.

 

Het instellen is vrij simpel, maar je moet het even weten. Als je een beeld hebt dat je anders in wilt stellen, dan roep je op dat moment WSSkiller op (standaard met de exit toets). Je krijgt dan een instellingen menu te zien. Ga vervolgens naar test, en probeer vervolgens met de V+ toets de instelling te vinden die je het best bevalt. Druk dan op de OK toets (de exit toets maakt de keuze ongedaan) , en vervolgens op de exit toets. Je krijgt dan de vraag of je de instellingen wilt opslaan.

 

Er is overigens ook een Engelse gebruiksaanwijzing bij het pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...