Gast Geplaatst: 4 december 2006 Geplaatst: 4 december 2006 Naar aanleiding van een andere thread (over de bereikbaarheid van TV Vlaanderen per e-mail en de reactie op vragen vanwege TVVlaanderen) kreeg ik volgend interessant antwoord, dat mij nuttig leek om er ook hier een nieuw bericht over te plaatsen: "Het aanbod waar u over spreekt om een tweede, goedkoper abonnement te nemen voor hetzelfde adres zoals dat bij het Nederlandse CanalDigitaal gebeurt, is momenteel nog niet van toepassing bij TV VLAANDEREN. Omdat wij echter begrijpen dat de huidige situatie, waarbij u voor uw tweede televisietoestel een volledig nieuw abonnement dient af te sluiten, vervelend is voor onze klanten, wordt hier echter aan gewerkt. TV VLAANDEREN plant dan ook in het voorjaar van 2007 uit te pakken met een dergelijk aanbod, maar kunnen u hier voorlopig nog geen verdere informatie over meegeven. Om op de hoogte te worden gebracht van dergelijke ontwikkelingen, raden wij u aan u in te schrijven op onze elektronische nieuwsbrief via onze website www.tv-vlaanderen.be (doorklikken op "Blijf op de hoogte!"). Mocht u nog verdere vragen hebben, kan u daarmee altijd terecht op onze website www.tv-vlaanderen.be of op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Onze medewerkers helpen u daar graag persoonlijk verder." Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen