thomask Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Hoi, Zouden iemand me kunnen adviseren over het volgende: Ik heb ruimte voor 2 (kleine) schotels, en 1 grotere. Ik heb minimaal 4 maar verwacht snel 5 ontvangers aan te sluiten. Ik wil graag Astra 1/2/3 kunnen ontvangen (Hotbird is meegenomen maar hoeft niet) Ik zou 2 * Multytenne Twin kunnen pakken, zit ik op ongeveer 500 euro voor 4 receivers. Is er een gunstiger alternatief, met de bovenstaande beperking van 2 (max 3) schotels? Kan ik bijvoorbeeld de LNB's van de Multytenne vervangen door single LNB's en verder met een Multiswitch gaan? Dan heb ik maar 1 Multytenne nodig. Alvast bedankt voor het delen van je kennis! Groeten, Thomas.
Gast Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Neem gewoon een Wave schotel, met 4x Quad LNBs en 4x een DiSEqC 4x1 en klaar... (voor 4 ontvangers) Of ipv de DiSEqC's een 1 x 17/8 Multiswitch ben je klaar tot 8 ontvangers.
opzolder Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Volgens dit bericht komt er een Multytenne voor multiswitch, doorsnee 85 cm. Dat is jouw Multytenne. Groeten van de zolder.
thomask Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Geplaatst: 5 december 2006 Citaat: Volgens dit bericht komt er een Multytenne voor multiswitch, doorsnee 85 cm. Dat is jouw Multytenne. Hmm, ja, zit er veelbelovend uit. De omschrijving is echter wat vreemd: "Multytenne Quattro" en "Multiswitch". Begrijp ik iets niet? (Ik denk dan aan 4 uitgangen voor ontvangers)
opzolder Geplaatst: 5 december 2006 Geplaatst: 5 december 2006 Ik heb het zo gelezen, dat je een multiswitch kunt koppelen aan deze multytenne. Het aantal ontvangers is dan dus niet meer afhankelijk van de multytenne maar van de gekozen multiswitch. Groeten van de zolder.
thomask Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Geplaatst: 17 december 2006 Citaat: Ik heb het zo gelezen, dat je een multiswitch kunt koppelen aan deze multytenne. Het aantal ontvangers is dan dus niet meer afhankelijk van de multytenne maar van de gekozen multiswitch. Yep, oplossing gevonden, zie hieronder de foto's van de Technisat Quatro (Letop 1 t )
WPW Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Vertel er dan ook bij als je op de links clickt er allelei pogingen worden gedaan om spyware te droppen. Maar de oplossing is wel mooi. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 17 december 2006 Geplaatst: 17 december 2006 Die technisat Quatro lijkt in zijn geheel niet op een multytenne.Het zelfde kun je dan ook met een bisattelite of voor mijn part een wavefrontier bereiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen