Ga naar inhoud


[all] CanalDigital Update hoe zit dat nu werkelijk ?


Lite On

Aanbevolen berichten

Ik lees diverse berichten over de maandelijkse update van CanalDigtal.

Kan iemand mij vertellen hoe het er nu werkelijk aan toe gaat met die update's.

De volgende vragen zou ik graag beantwoord zien.

1. Waneer en in wat voor tijdsbestek stuurt Canal Digital de maandelijkse update's de deur uit. M.a.w. starten ze in het begin van de maand en doen ze het voor alle kaarten tegelijk of de eerste week elke avond een serie kaarten.

2. Is het genoeg om de Dreambox op standby te hebben met Ned. zender ingesteld en uiteraard de kaart erin!

3.Ik heb Dreambox 500S, Gbox 2.25 A=01 en Ccam 1.21, met alle 2 her activatie aangevraagd via internet, geen verandering, dit zou dus kunnen betekenen dat mijn kaart nog niet aan de beurt is voor 31-01-2007!!!!!!!

Wie kan hier iets over roepen.

Alvast bedankt.

jj

Link naar reactie
Delen op andere sites


De updates blijven elke maand voor vragen zorgen.

Van Gbox weet ik het niet, die ken/gebruik ik niet, maar met CCcam krijg je gewoon je updates. Je kunt beter versie 1.3.1 gaan gebruiken, daarvan weet ik zeker dat je de updates krijgt.

Het versturen van de updates (EMM`s) gaat eigenlijk de hele maand door, en als je geen ECM`s (keys) vraagt, krijg je dus ook geen EMM`s.

Hiermee is dus je vraag beantwoord: Met de box op standby geen updates.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feitenlijk zou je dus nooit een heractivatie hoeven aan te vragen? Als je een update niet hebt gedhad dan is het een kwestie van oplossen (hardware matig of softwarematig) en dan kijken of je de update wel krijgt? Of als je bv op 20 dec erachter komt dat je geen update hebt gehad dan even een heractivatie aanvragen....? Ik begrijp het nl ook niet goed. Die update puls die volgens Henksat verstuurd wordt komt die dan elke 30 minuten gedurende de hele dag de gehele maand? Of in het begin van de maand elk half uur daarna elke 2 uur en daarna nog maar 1x per dag of zo?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heractivatie hoeft pas nadat je beeld op zwart gegaan is. Zolang je nog beeld hebt heeft heractivatie geen nut.

 

Met gbox moeten de updates gewoon binnen komen, heb hier teminste nooit problemen ermee. Andere cam's weet ik niet, maar de meeste zullen gewoon seca2 ondersteunen, inclusief updates.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een update krijgt, verloopt deze gewoonlijk pas op de laatste dag van de volgende maand. Oftewel je hebt minimaal een maand de tijd om een nieuwe update te vangen door op één van de Nederlandse kanalen te kijken voor een uurtje. Als je geregeld de Nederlandse kanalen kijkt, dan vang je vrijwel altijd een update.

 

En als je niet zo'n "extreme" TV kijker bent, kan je het vangen van updates ook een beetje helpen door de timer in de Dreambox in te stellen dat de box eens in de week 's-nachts even aan gaat en zapt naar bijvoorbeeld Nederland 1 en een uurtje aan blijft. Werkt prima hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gbox 2.1b geeft hem iig gewoon door. Newcamd/CCcam/Camd3 volgens mij ook gewoon.Had volgens mij maandag gewoon de kaart naar 31-1-2007.

 

Sjaak

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...