Ga naar inhoud


[7000S] Geen Net 5 en SBS 6 meer, ook niet na reflash


Gast Knarfield

Aanbevolen berichten

Dinsdag kreeg ik problemen met mijn Dreambox 7000. Ik had geen netwerkverbinding meer en er waren nog een paar rare dingen. Enfin Pli Flubber er opnieuw opgezet. Alles werkte weer OK. Alleen heb ik sinds gisteren geen Net 5 en SBS 6 meer. Diversen zenderlijsten en EMU's geprobeerd maar geen succes.

 

Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen, en zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

 

Alvast bedankt, Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de laatste Joske draaibaar zenderlijst in de dreambox gezet maar heb helaas nog steeds geen beeld. Alle andere zenders doen het goed. Zou het misschien aan mijn CD-kaart kunnen liggen, of de updates die CD uitzendt?

 

Ik hoor het graag,

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je nog een foutmelding?

'Can't decode' of 'Service could not be found'?

Als het 'Service could not be found' is, is de kans groot dat het helpt om een transponderscan te laten uitvoeren.

Bij 'can't decode' lijkt het op een kaart die niet 'bij' is.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond nog even bezig geweest en nog een paar EMU's geprobeerd en met MGcamd deden de zenders het weer. Zal wel een bitje ergens geflipt zijn.

 

Bedankt voor jullie reactie.

 

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Service could not be found zegt hij steeds.


Is een signaalprobleem, óf de zenderlijst deugt niet.
Heeft in ieder geval niks met cams/emu`s te maken. Misschien door de wind van afgelopen dagen je schotel verdraaid?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel jammer,van de Pli flubber,dit is een raar verschijnsel,wat best wel vaker voorkomt,oplossing is de PLi flubber er op nieuw op zetten serieel,en dan een factory reset doen,maar ik ben ff terug naar de PLi Emerald!

groetjes boekkie

 

 

 

Dreambox (DM 8000S) (DM 7025S)met open PLi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb hetzelfde gehad, ik neem aan dat je een vbox gebruikt om je schotel te draaien? zoja dan moet je deze eens loskoppelen, dan zul je zien dat je wel een hoger signaal level krijgt, om dit probleem op te lossen heb ik de sigboost 024 plugin geinstalleerd en hiermee was mijn probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...